کد خبر 605251
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

نیروهای مقاومت ضمن آزادسازی چند کارگاه در حلب، حملات تروریست ها به غرب منطقه «جرف الصخری» واقع در شمال ساختمان های کاستیلو را دفع کردند و دهها تن از آنها را از پای درآورند.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت که موفق شدند بعد از سه هفته عملیات، مسیر کاستیلو به داخل مناطق شرقی و شمالی حلب را قطع کنند، حملات دیشب برای شکست محاصره را ناکام گذاشتند.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین موفق شدند دو کارگاه دیگر به نام‌ «کولونیز 4 و کولونیز 5» مسلط شوند و سایر کارگاههای موجود را در شهرک لیرمون که تحت اشغال تروریستهاست زیر آتش قرار دهند.

منطقه اللیرمون، منطقه‌ای صنعتی در شمال غرب شهر حلب و در مسیر ارتباطی ریف حلب به داخل شهر حلب قرار دارد.

صدها تروریست از نیمه شب گذشته در محور مزارع ملاح حملاتی را به مواضع نیروهای سوری و مقاومت در غرب منطقه «جرف الصخری» واقع در شمال ساختمانهای کاستیلو آغاز کردند.

همزمان با آغاز این عملیات، رسانه‌های وابسته به تروریستها از جمله شبکه الجزیره خبر از شکست محاصره تروریست‌ها در مرکز شهر می‌دادند که کاملا کذب بود و هدف از انتشار چنین خبرهایی افزایش روحیه تروریستها و تضعیف جبهه مقاومت است.

ناکامی حملات تروریست‌ها برای شکست محاصره حلب

نیروهای سوری و مقاومت بخوبی و با اشراف کامل بر منطقه موفق شدند تمامی حملات تروریستها را دفع کنند  و دهها تن از آنها را با حملات موشکی و توپخانه‌ای از پای درآورند.

عصر روز گذشته نیز نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند بر میدان راهبردی اللیرمون مسلط شوند و این میدان که راه ارتباطی بین اتوبان کاستیلو با جاده مربوط به شهرک «کفرحمره » بود را از وجود تروریستها پاکسازی کنند. با این اقدام، عملا تروریستها از نفوذ و انتقال تجهیزات از طریق ترکیه به ادلب و از ادلب به طرف کفرحمره و اتوبان کاستیلو نا امید شدند.

از غروب روز گذشته نیروهای مقاومت عملیاتی را در غرب این میدان و به سمت جاده ارتباطی شهرک کفرحمره انجام دادند و توانستند تا حدودی خطر نفوذ تروریست ها را به میدان لیرمون دور کنند.

بیشتر درگیریها از نیمه شب گذشته تا کنون در محوطه جنوبی مزارع المکلاح و در امتداد اتوبان کاستیلو بوده است و تروریستها تا الان موفق نشده‌اند کمترین پیشروی داشته باشند.

ناکامی حملات تروریست‌ها برای شکست محاصره حلب
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس