کد خبر 594176
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

همزمان با انتشار اخباری مبنی بر قصد القاعده و ارتش آزاد برای اجرای حملات وسیع به مواضع نیروهای دولتی سوریه در جنوب و غرب شهر حلب، بمب افکن های روسی بصورت شبانه روزی در حال بمباران کاروان های تدارکاتی و مراکز استقرار تروریستها هستند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با انتشار اخباری مبنی بر قصد القاعده و ارتش آزاد برای اجرای حملات وسیع به مواضع نیروهای دولتی سوریه در جنوب و غرب شهر حلب، بمب افکن های روسی بصورت شبانه روزی در حال بمباران کاروان های تدارکاتی و مراکز استقرار تروریستها هستند.

{$sepehr_media_1621966_400_300}

بنابر این گزارش، صبح امروز شهرک کفرناها در غرب حلب هدف بمباران شدید هواپیماهای سوخو 34 روسی قرار گرفته است. رسانه های نزدیک به دولت سوریه تصاویری از اصابت بمب های پرتاب شده و اصابت آنها منتشر کرده اند. منابع اطلاعاتی نزدیک به مرکز فرماندهی روسیه در فرودگاه حمیمیم لاذقیه گفته اند که بمباران امروز یک کاروان تسلیحات ارسال شده از سوی دولت ترکیه برای گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در این شهرک را هدف قرار داده و بطور کامل منهدم کرده است. محور جنوبی حلب طی دو ماه گذشته علی رغم اعلام آتش بس از سوی سازمان ملل صحنه حملات گسترده تروریستهای تکفیری تندرو و کندرو به مواضع نیروهای دولتی سوریه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس