کد خبر 567246
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۸

در هشتمین روز از درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در غوطه شرقیه دمشق ساعتی پیش سخنگوی گروه فیلق الرحمن از برقراری آتش بس در این منطقه خبر داد.

گروه بین الملل مشرق- در هشتمین روز از درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در غوطه شرقیه دمشق ساعتی پیش سخنگوی گروه فیلق الرحمن از برقراری آتش بس در این منطقه خبر داد.

اعلام آتش بس میان تروریستهای غوطه+عکس

بنابر این گزارش، این گروه با انتشار بیانیه ای ضمن برشمردن برخی موارد اختلافی با گروه "جیش الاسلام" (القاعده و اخوان المسلمین) خواستار رفع آنها شد. در این بیانیه ضمن متهم ساختن جیش الاسلام به عدم پایبندی به تعهدات، انجصارطلبی، خیانت و ناجوانمردی در حق  گروههای دیگر فعال در غوطه شرقی دمشق، نها 24 ساعت به مشایخ و بزرگان غوطه مهلت داده شده تا نسبت به رفع مشکلات و رایزنی های لازم بپردازند در غیر اینصورت حملات به مراکز جیش الاسلام ادامه خواهد یافت. از سوی دیگر جیش الاسلام با انتشار بیانیه ای ضمن قبول اتش بس 8 شرط شامل بازگشایی مسیرهای تدارکاتی این گروه به جبهه درگیری با ارتش سوریه در جنوب غوطه، ازادی اسرای این گروه، عدم تیراندازی به خودرهای امدادی و انتقال دارو و مواد غذایی از انبار های تدارکاتی به شهر دوما تعیین کرده است.

اعلام آتش بس میان تروریستهای غوطه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس