کد خبر 566679
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵

به موازات پیشروی های نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن در جبهه حاشیه شرقی استان حمص این کشور، گروههای مسلح تکفیری مستقر در "حی الوعر" واقع در بخش قدیمی شهر حمص نیز حملات جدیدی را بر علیه نیروهای دولتی آغاز کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات پیشروی های نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن در جبهه حاشیه شرقی استان حمص این کشور، گروههای مسلح تکفیری مستقر در "حی الوعر" واقع در بخش قدیمی شهر حمص نیز حملات جدیدی را بر علیه نیروهای دولتی آغاز کرده اند.

درگیری ارتش سوریه با تروریستها در حمص+نقشه

بنابر این گزارش، روز گذشته گروههای مسلح تکفیری حاضر در این محله حملات جدیدی را بر علیه مراکز ایست و ابزرسی ارتش سرویه در مبادی ورودی آن انجام دادند که با هوشیاری و پاسخ قاطع نظامیان سوری مواجه شدند. در این درگیری ها دو تروریست به هلاکت رسیده و 5 تن دیگر نیز زخمی شده اند. مرکز حقوق بشر سوریه متعلق به مخالفان دولت مستقر در لندن با تایید خبر درگیری میان دو طرف، از ادامه نبردهای پراکنده خبر داده است.

درگیری ارتش سوریه با تروریستها در حمص+نقشه

حی الوعر از جمله محلات بخش قدیمی شهر حمص است که از ابتدای بحران در سوریه کانون فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری همچون ارتش آزاد و القاعده و بعدها داعش شد. ارتش سوریه در پی حملات و مزاحمتهای تروریستهای مستقر در آن اقدام به محاصره این منطقه بمدت یکسال کرد تا اینکه با وساطت دولت قطر و تایید سازمان ملل مقرر شد تروریستهای مستقر در این منطقه از آن تخلیه و به حاشیه مشالی استان حمص که در اشغال القاعده و داعش قرار دارد منتقل شوند.

درگیری ارتش سوریه با تروریستها در حمص+نقشه

درگیری ارتش سوریه با تروریستها در حمص+نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس