کد خبر 567204
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

رسانه های عراقی با انتشار تصاویری از حضور "رنا الصمیدعی" مشاور ارشد "رغد صدام" دختر دیکتاتور سابق و مقبور عراق و از اعضای ارشد حزب منحله بعث این کشور در تظاهرات اخیر پایتخت این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های عراقی با انتشار تصاویری از حضور "رنا الصمیدعی" مشاور ارشد "رغد صدام" دختر دیکتاتور سابق و مقبور عراق و از اعضای ارشد حزب منحله بعث این کشور در تظاهرات اخیر پایتخت این کشور خبر داده اند.

دستیار دختر صدام در میان معترضان بغداد+عکس

بنابر این گزارش، وی در معیت دهها تن از بعثیهای سابق عراق در حمله مشکوم چند روز پیش به منطقه سبز بغداد که محل استقرار نهادهای امنیتی، نظامی، سفارتخانه های خارجی و مقر دولت و پارلمان این کشور می باشد، مشارکت داشته است. تصاویر وی در داخل پارلمان عراق نیز منتشر شده است که وی از اقتدار صدام در دوره دیکتاتوری حزب بعث در حال سخن گفتن است. لازم به ذکر است که رنا الصمیدعی از بدنام ترین وابستگان به حزب بعث می باشد که سابقه فعالیت در جریان شورش عناصر بعثی در شهرهای فلوجه و رمادی استان الانبار در سال 2013 که در نهایت به هجوم گروه تروریستی تکفیری داعش به عراق منجر شد را نیز دارد. دولت عراق طی دستوری رسمی به نیروهای امنیتی این کشور خواستار شناسایی و دستگیری عوامل حمله به مراکز دولتی در بغداد شده است.

دستیار دختر صدام در میان معترضان بغداد+عکس

دستیار دختر صدام در میان معترضان بغداد+عکس

دستیار دختر صدام در میان معترضان بغداد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    اومده تا دستورات اربابان عربی و آمریکاییش رو اجرا کنه. خدا کنه مردم عراق تحت تاثیر تحریکات بدخواهان کاری نکنن که به ضرر این کشور و منطقه و اسلام باشه.
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    به جناب مقتدی صدر باید تبریک گفت با این سازماندهی و سیاست ورزی!!
  • کیان ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    خدا رو شکر به خیر گذشت. به نظر می آمد که غربیها برنامه های زیادی برای به انحراف کشیدن تحسن داشتند که به لطف خدا خنثی شد.
  • م-ب ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    مقتدا صدر وضعیت عراق رو قشنگ به هم زد و به نفع آمریکایی ها و سعودی ها تموم شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس