کد خبر 567144
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

ستاد فرماندهی عملیات نیروهای روسی مستقر فرودگاه حمیمیم اعلام کرد تعداد مناطقی که طی 4 ماه گذشته وارد طرح آشتی ملی (المصالحه الوطنی) با دولت سوریه شده به 85 شهر و روستا بالغ شده است.

گروه بین الملل مشرق- ستاد فرماندهی عملیات نیروهای روسی مستقر فرودگاه حمیمیم استان لاذقیه اعلام کرد تعداد مناطقی که طی 4 ماه گذشته وارد طرح آشتی ملی (المصالحه الوطنی) با دولت سوریه شده به 85 شهر و روستا بالغ شده است.

اجرای طرح آشتی ملی در 85 منطقه سوریه

بنابر این گزارش، طی 24 ساعت گذشته دو شهر جدید به لیست مناطق اجرای طرح آشتی ملی اضافه گردیده است. این مناطق در استانهای حلب، حماه، حمص قرار دارند. در بیانیه ستاد عملیات روسیه در سوریه اشاره ای به شکستن پی در پی آتش بس فراگیر در سوریه از سوی گروههای تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و داعش اشاره شده و آن را بیش از 145 بار عنوان کرده است. طرح مصالحه وطنی یا آشتی ملی شامل بندهای مختلفی مانند اخراج تروریستهای تکفیری القاعده و داعش از مناطق تحت اجرا، تضمین بازگشایی ادارات دولتی، بازگشایی مراکز درمانی و خدمات دولتی و تشکیل نیروهای بسیج مردمی (دفاع وطنی) تحت نظر ارتش سوریه با مشارکت اهالی همان منطقه برای تامین امنیت آن می باشد.

اجرای طرح آشتی ملی در 85 منطقه سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس