کد خبر 567268
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶

فعالان رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از به اسارت درامدن گروهی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش در نبردهای حاشیه شمالی استان حلب این کشور و برخورد وحشیانه گروههای به اصطلاح میانه روی مورد حمایت غرب با آنها خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- فعالان رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از به اسارت درامدن گروهی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش در نبردهای حاشیه شمالی استان حلب این کشور و برخورد وحشیانه گروههای به اصطلاح میانه روی مورد حمایت غرب با آنها خبر داده اند.

ذبح اسرای داعش توسط احرارالشام+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، تصاویر منتشره به درگیری های جاری در منطقه "تل شعیر" واقع در نزدیکی مرز حلب سوریه با ترکیه مربوط می باشد که طی آن دو تن از نیروهای داعش از سوی گروه تروریستی تکفیری "احرارالشام" به اسارت درآمده و یکی از آنها با فریادهای الله اکبر عناصر این گروه در حالیکه بشدت زخمی شده است با چاقو ذبح می گردد. درگیری ها میان داعش و ائتلاف گروههای وابسته به ارتش آزاد و القاعده از یک ماه آغاز شده ک هطی آن صدها تن از دو طرف به هلاکت رسیده اند. احرارالشام از نظر تسلیحاتی و مالی از سوی دولت های حامی تروریسم شامل آمریکا، ترکیه، عربستان سعودی و قطر بطور مستقیم حمایت می شود.

ذبح اسرای داعش توسط احرارالشام+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • علی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    از هر دستی بدی، با همان دست خواهی گرفت!
  • فاطمه ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    تفرقه بیانداز و حکومت کن سیاست چند صد ساله انگلیسی ها ، مسلمان ها و جهان سومی ها رو به جون هم انداختن و خیلی خوب دارن بهره سیاسی و اقتصادی شون از این موضوع می برن
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    عزيز از هر دستي بدي؛ از همان دست خواهي گرفت. يعني از همان نوع، نه اين كه دست چپ و راست!
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    عکس بدون نام نشان؟ = دروغ و تهمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس