کد خبر 567202
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲

رسانه های وابسته به گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، از شورش اسرای خود در زندان مرکزی استان حمه این کشور و درگیری آنها با نیروهای امنیتی خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های وابسته به گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، از شورش اسرای خود در زندان مرکزی استان حمه این کشور و درگیری آنها با نیروهای امنیتی خبر داده اند.

شورش زندانیان تروریست در استان حماه+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، رسانه های نزدیک به گروههای القاعده و داعش با انتشار لحظه به لحظه و آنلاین اخبار و حتی ویدئو های متعدد از شورش زندانیان این دو گروه در زندان مرکزی حماه از افزایش فشارهای نیرویهای امنیتی به زندانیان بشدت انتقاد کرده اند! از سوی دیگر با بررسی تصاویر منتشره مجهز بودن زندانیان داعش و القاعده به انواع لوازم پیشرفته ارتباطی همچون تلفن همراه، اینترنت پرسرعت و ... کاملا مشخص می باشد.

شورش زندانیان تروریست در استان حماه+فیلم و عکس

همزمان، گروه تروریستی تکفیری "اجناد الشام" با انتشار بیانیه ای رسمی، از آمادگی خود برای موشکباران شهرهای "سقیلبیه و محرده" در شرق استان حماه با هدف ایجاد فشار بر دولت سوریه جهت آزادسازی تروریستهای زندانی خبر داده است! این بدان معناست که این گروه وابسته به ارتش آزاد که از سوی دولت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه و انگلیس بعنوان میانه رو معرفی می شوند رسما به هدف قرار دادن شهروندان غیرنظامی بی گناه اعتراف کرده است.

شورش زندانیان تروریست در استان حماه+فیلم و عکس
شورش زندانیان تروریست در استان حماه+فیلم و عکس

{$sepehr_media_1514352_400_300}

{$sepehr_media_1514353_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس