پس از حمله هفته گذشته گروه تروریستی تکفیری "جیش المجاهدین" وابسته به ارتش آزاد به شهر حلب که طی آن عناصر این گروه با استفاده از شبکه فاضلاب در صدد نفوذ به محلات غربی حلب بودند، ارتش سوریه اقدام به تخریب مسیرهای نفوذ تروریستها کرده است.

گروه بین الملل مشرق- پس از حمله هفته گذشته گروه تروریستی تکفیری "جیش المجاهدین" وابسته به ارتش آزاد به شهر حلب که طی آن عناصر این گروه با استفاده از شبکه فاضلاب در صدد نفوذ به محلات غربی حلب بودند، ارتش سوریه اقدام به تخریب مسیرهای نفوذ تروریستها کرده است.

{$sepehr_media_1512246_400_300}

بنابر این گزارش، در حمله چهارشنبه گذشته گروه تروریستی جیش المجاهدین به غرب حلب، شبکه تونلهای فاضلاب منطقه محل نفوذ آنها بود که طی آن نیروهای ارتش سوریه و حزب الله متوجه تحرکات مشکوک در آن شده و بلافاصله اقدام به انسداد مبادی ورود و خروج و انهدام ان بر سر تروریستهای تکفیری کرده بودند. در این حمله ناکام حداقل 40 تروریست به هلاکت رسیدند که اجساد 24 تن از آنها از سوی رزمندگان از چاه فاضلاب بیرون کشیده شده بود. گروه جیش المجاهدین با پذیرش شکست طرح حمله به غرب حلب، از خیانت برخی طرفا و اشتباهات تاکتیکی فرماندهانش بعنوان دلیل آن یاد کرد.

فیلم/بمبگذاری و انهدام شبکه فاضلاب حلب

فیلم/بمبگذاری و انهدام شبکه فاضلاب حلب

فیلم/بمبگذاری و انهدام شبکه فاضلاب حلب

فیلم/بمبگذاری و انهدام شبکه فاضلاب حلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    پس چرا در آوردنشون میزاشتن تو فاضلاب بمونن دیگه جاشون خوب بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس