کد خبر 554902
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

یک روزنامه آمریکایی امروز نسخه ای جعلی به تاریخ نهم آوریل ۲۰۱۷ منتشر کرده و در آن به بررسی این نکته پراخته که اگر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور شود چه اتفاقی در ایالت متحده می افتد.

 به گزارش مشرق، اظهارات و اقدامات «دونالد ترامپ» نامزد جنجالی جمهوریخواهان آمریکا، به شدت ذهن مردم این کشور را مشغول کرده بطوریکه با وجود آنکه چهره های مختلف از جمله «باراک اوباما» رئیس جمهور ایالات متحده، با اطمنیان از این نکته سخن می گویند که ترامپ به مقام ریاست جمهوری نمی رسد اما رسانه های آمریکایی شروع به حدس و گمانه زنی در این رابطه پرداخته اند که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر چه اتفاقی در این کشور می افتد.

در همین رابطه «بوستون گلوب» در شماره امروز خود صفحه ای جعلی را نیز چاپ کرده و در آن به بررسی این موضع پرداخته است.

در این نسخه جعلی تصویری بزرگ از ترامپ همراه با این تیتر چاپ شده است: «اخراج آغاز شد.»

اشاره بوستون گلوب به این اظهارات ترامپ است که گفته بود همه افرادی که بصورت غیرقانونی وارد آمریکا شده اند باید از این کشور اخراج شوند.

در این نسخه جعلی همچنین به سایر اظهارات جنجالی ترامپ از جمله در مورد مسلمانان و ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک نیز اشاره شده است.

هر چند ترامپ در آخرین مورد از انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان شکست خورده اما با این وجود هنوز نامزد پیشتاز این حزب است و این وضعیت در حالی است که اغلب مقامات و سرشناسان ایالات متحده از این وضعیت نگران هستند و حتی در ماه های گذشته اعلام شده بود که بزرگان حزب جمهوریخواه در تلاش هستند تا به روشی ترامپ را از چرخه رقابت های ریاست جمهوری خارج کنند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    چون تو اظهار عقاید بی محابا و بدون محاسبه عرض دهانش داره سخن پرا کنی میکنه و عوام فریبی تو تخصصشه از این طرف ما هم احمدی نژاد را رییس جمهور می کنیم تا دوتایی با کارهای بدون فکر و با اجرای تفکرات مشترکشون در تندروی پدر عالم بشریت را با افکار عجیب غریب خودشون در بیارن و نسل بشر رو ور بندازن ، البته شباهت دیگه ای هم دارن ، ایشون تو آمریکا هتل سازی میکنه و جناب احمدی نژاد هم توبیابونای بی آب و علف مسکن مهر میسازه . شاد باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس