اوباما در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید در پاسخ به پرسشی درباره ترامپ ، از مطبوعات و افکار عمومی آمریکا خواست تا اظهارات وی را در طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارزیابی و به نوعی سبک سنگین کنند.

 به گزارش مشرق، به نقل خبرگزاری رویترز از واشنگتن باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه در انتخابات درون حزبی در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد به دست آوردن پست ریاست جمهوری یک شوی تلویزیونی نیست.

اوباما در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید در پاسخ به پرسشی درباره ترامپ  ، از مطبوعات و افکار عمومی آمریکا خواست تا اظهارات وی را در طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارزیابی و به نوعی سبک سنگین کنند.

اوباما گفت :‌«‌ این بازی و سرگرمی نیست، این یک شوی تلویزیونی نیست ، این رقابتی برای کسب مقام ریاست جمهوری آمریکاست.»‌

اظهارات اوباما در حالی صورت می گیرد که برخی از چهره های برجسته حزب جمهوریخواه مانند پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز از عملکرد ترامپ در دوران تبلیغات ریاست جمهوری به شدت انتقاد کرده است.

اوباما اصلی ترین شخصیتی است که ترامپ در طول تبلیغات انتخاباتی عملکرد وی را به باد انتقاد گرفته است. جمهوریخواهان تلاش کرده اند تا هیلاری کلینتون را به نوعی دنباله دولت اوباما معرفی کنند که به پیگیری سیاست های وی ادامه خواهد داد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منصور ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    ترامپ با توجه به اینکه کوچکترین تجربه وسابقه ای در امور سیاسی ندارد تبدیل به بازیچه ای در دست مشاورین ومعاونانش خواهد شد وآنها میتوانند به سادگی نظراتشان را به او بقبولانند و او را وادار به امضاء کنند. تنها حسن ترامپ میلیاردر بودن اوست هر چتد که سالهای سال است یاد گرفته اند که برخلاف کشورهای جهان سوم به کسانی رای دهند که از نظر اوضاع مالی کاملا بی نیاز باشند زیرا پی برده اند که احتمال دزدی واختلاس بین چنین اشخاصی با رییس جمهوری که خودش وخانواده اش در فقر بزرگ شده باشندبسیار کمتر وضعیف تر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس