«پیر امیدیار»، میلیاردر ایرانی‌تبار آمریکایی با انتقاد از مواضع نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به کارزار مقابله با ترامپ پیوست.

 به گزارش مشرق، در ادامه واکنش‌ها به مواضع نامزد جنجالی و پیشتاز جمهوری خواه انتخابات 2016 آمریکا، موسس و رئیس ایرانی-آمریکایی سایت حراج ای‌بِی (eBay) مخالفت خود را با دونالد ترامپ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه هیل، «پیر امیدیار» میلیاردر ایرانی‌تبار آمریکایی رسما اعلام کرد که به کارزار «نه به ترامپ» پیوسته و به آن 100 هزار دلار کمک مالی می‌کند.

وی در شبکه مجازی شخصی خود نوشت: «کمپین نه به ترامپ، در حال ایجاد تفاوت است و من افتخار می‌کنم که از این گروه از جمهوری‌خواهان راسخ حمایت کنم».

امیدیار 48 ساله که از پدر و مادری ایرانی در پاریس متولد شده، در ادامه افزود: «فکر می‌کنم، ترامپ‌گرایی (پدیده حمایت از ترامپ)، خطرناک است در نتیجه من شخصا از کارزار نه به ترامپ حمایت می‌کنم».

ترامپ هرچند در رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیشتاز جمهوری‌خواهان است، اما به واسطه نداشتن سابق روشن سیاسی، اتخاذ مواضع جنجالی و عدم وابستگی مالی به حامیان حزب، از سوی بسیاری از هم‌حزبی‌هایش طرد شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس