محبوب نبودن "دونالد ترامپ" در میان زنان آمریکایی موجب شد، وی همسرش را نیز وارد مبارزات انتخاباتی کند.

به گزارش مشرق به نقل از نیویورک تایمز؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سخنان جنجالی درباره زنان ادا کرده است و پیش از آنکه فرصت داشته باشد این اشتباه بزرگ را جبران کند، محبوبیت خود را در میان تعداد قابل توجهی از زنان آمریکایی از دست داد.

نظرسنجی‌های به عمل آمده از سوی سی بی اس و نیویورک تایمز نشان می‌دهد از هر سه زن آمریکایی، یک نفر ترامپ را رئیس جمهور خوبی برای کشورش نمی‌داند.

ترامپ در روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی خود در حزب جمهوری‌خواه قرار دارد و در فرصت اندک باقیمانده، همسرش را نیز وارد کارزار انتخاباتی کرد تا شاید به کمک وی بتواند تا حدی از بار منفی ایجاد شده در میان زنان علیه خود بکاهد. "ملانیا ترامپ" همراه با همسرش در سخنرانی میلواکی حضور یافت. میلواکی آخرین مقصد سخنرانی ترامپ تا پیش از آغاز انتخابات درون حزبی ایالت ویسکانسین بود.

"ملانیا" در حمایت از همسر میلیاردر خود گفت: فرقی نمی‌کند شما مرد باشید یا زن، در هر حال دونالد با همه یکسان رفتار می‌کند. او یک تعامل کننده، مذاکره کننده و رهبر بزرگ است. همانطور که تا به حال به همه شما ثابت شده است، هرگاه به او حمله می‌کنید، دونالد ده برابر شدیدتر پاسخ حمله را می‌دهد. این خصلت جنگندگی برای رئیس جمهور آمریکا بسیار ضروری است. کشور به یک مبارز واقعی نیاز دارد.

دونالد ترامپ پیش از این گفته بود همسرش مالنیا مخالف کاندیداتوری او برای ریاست جمهوری است. ماجرای انتشار تصاویری از همسر ترامپ و سپس اقدام تلافی جویانه او در انتشار تصویری از همسر "تد کروز،" دیگر نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پای همسران هر دو نامزد را به موضوع انتخابات باز کرد.

مشاوران ترامپ به وی توصیه کردند از هوش و ذکاوت بالای همسرش بهره ببرد و با وارد کردن او به کارزار انتخابات، شانس پیروزی را برای خود دو چندان کند. ترامپ در سخنرانی یکشنبه شب بارها از همسرش تقدیر و او را زنی سزاوار ورود به کاخ سفید معرفی کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    جامعه آمریکا ترامپ را به کلینتون ترجیح می دهد. برای ایران هم یک جمهوری خواه گاو چران کم عقل بهتر از یک دموکرات موزمار است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس