برای کودکان امروز، امکان دسترسی نامحدود به اطلاعات کنترل نشده به آسانی فراهم شده است. مجموعه اپلیکیشن‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید بخشی از نگرانی‌های والدین، در تربیت کودکان را حل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، در این گزارش سعی ما بر این است با معرفی راه‌کارها و نرم‌افزارهای موجود والدین را بر نظارت بر فرزندان خود از ابتدای صبح تا انتهای شب یاری کنیم.

1پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش- حل مشکل بیدار شدن صبح:

یکی از مشکلات والدین بیدار کردن فرزندان و یا بیدار شدن خود در هنگام صبح است. بارها برای بسیاری از ما پیش آمده که از خواب بیدار شده‌ایم و صدای زنگ گوشی را قطع کرده و دوباره خوابیده باشیم. برای رفع چنین مشکلاتی می‌توانید از نرم‌افزار Puzzle Alarm Clock استفاده کنید.


پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش

این نرم افزار قابلیت قرار دادن انواع مختلف پازل که درجه سختی آن در نرم افزار قابل تغییر است سطح هوشیاری و بیدارباش کامل شما را ارزیابی کرده و اگر شما قادر به حل پازل بودید زنگ آلارم قطع خواهد شد.

نرم‌افزار فوق را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید

پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش


2پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش- اطلاع لحظه به لحظه از موقعیت مکانی فرزند:

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین رفت و آمد کودک در مسیر خانه تا مدرسه است. هر بار که فرزندتان از منزل خارج شده تا زمان بازگشت، والدین آرامش خاطر ندارند.

برای رفع اینگونه نگرانی‌ها می‌توانید از نرم‌افزار Family Locator استفاده کنید. این اپلیکیشن امکان ردیابی دقیق کودکان روی نقشه و امکان ارتباط متنی را نیز با شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار توسط تیم سازنده‌ی Sygic ساخته و منتشر شده است.

 یکی دیگر از مزایای این نرم‌افزار ثبت مسیر طی شده و موقعیت مکانی‌های ثبت شده تا ۷ روز گذشته است به طوری که می‌توانید رفت و آمد‌های طی شده در هفته‌ اخیر را، به صورت یک‌جا روی یک نقشه مشاهده کنید.

پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش

نرم‌افزار فوق را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید


پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش


3پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش- اطلاع از وضعیت جسمی و سلامت:
سلامتی و شادابی فرزندان برای هر پدر و مادی از مهمترین دغدغه‌هاست. به‌همین خاطر در این مرحله می‌خواهیم به کمک ابزارک سلامت سامسونگ (s health) تندرستی فرزندان را بررسی و کنترل نماییم.

ویژگی های نرم افزار S Health:

  • قابلیت شمارش تعداد گام ها
  • امکان محاسبه و کنترل کردن وزن
  • شمارش و محاسبه میزان مصرف کالری
  • در اختیار قرار دادن اطلاعات در مورد سلامت
  • امکان شمارش ضربان قلب (در صورت داشتن سنسور مربوطه) و ارائه تمرین‌های متناسب

ضمنا این اپلیکیشن متعلق به گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ بوده که یه تازگی توسط این سازنده کره‌ای عرضه همگانی شده است.

پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش

پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش

پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش


نرم‌افزار فوق را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید


پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش



4پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش- مدیریت استفاده از تبلت و گوشی توسط کودکان:

با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، استفاده از موبایل و تبلت بیش از پیش شده است. بکار گیری گوشی‌های همراه و تبلت‌ها توسط کودکان در این شرایط به‌یک معظل بزرگ برای خانواده‌ها تبدیل شده است به ‌همین خاطر شاید شما هم به‌فکر کنترل این اوضاع افتاده باشید تا بتوانید توسط آن زمان استفاده کودکان خود را از تبلت و گوشی کاهش دهید.

نرم‌افزار Screen Time Parental Control امکان زمان‌بندی و کنترل میزان مصرف کودکان را داراست. با استفاده از این برنامه می‌توانید زمان خاصی را برای استفاده کودکان خود از تبلت ها و گوشی‌های اندرویدی در نظر بگرید تا در زمان‌هایی خارج از این مدت، کودکان قادر به استفاده از آنها نباشند.


پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش

ویژگی ها:
  • قابلیت محدود کردن زمان استفاده کودکان از تبلت و گوشی در زمان‌های دلخواه
  • مسدود کردن بازی‌ها در زمان های نامناسب با قابلیت اجازه دادن برای اجرای برنامه‌ها
  • جلوگیری از اجرای برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی و بازی‌ها با قابلیت اجازه به اجرای برنامه‌های درسی
  • فشار دادن یک دکمه بر روی گوشی برای آماده شدن کودکان جهت زمان ناهار
  • جلوگیری از نصب کردن برخی از برنامه‌های خاص با قابلیت اطلاع به شما هنگام نصب‌کردن برنامه جدید
  • قرار دادن پسورد برای Screen Time Parental Control جهت جلوگیری دسترسی دیگران به تنظیمات آن

با استفاده از نرم‌افزار فوق دیگر نگران تحصیل، تغذیه و خواب کودک خود نباشید و امکان کنترل و دسترسی کامل به تبلت و موبایل فرزند خود  را خواهید داشت.

پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش

این نرم افزار را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود نمایید.


پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش


5پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش- مدیریت وبگردی و مسدود کردن دسترسی به محتوای غیر اخلاقی:
با ورود نسل سوم و چهارم اینترنت به کشور، دسترسی همگانی و همه‌جایی اینترنت فراهم شده است. بازی‌های آنلاین از یک‌سو و شیوع شبکه‌های اجتماعی از سوی دیگر و همچنین در دسترس کودکان بودن تبلت و موبایل نگرانی‌هایی فراهم کرده است.

برای کاهش این دلواپسی‌ها می‌توانید از نرم‌افزار Safe Browsering Parental Control استفاده کنید. به‌کمک این اپلیکیشن می‌توانید استفاده‌ کودکان از اینترنت را به حالت امن و به‌دور از سایت‌های نامناسب درآورید.

بسیاری از کودکان ممکن است در حین کار با اینترنت، به طور خواسته یا ناخواسته وارد سایت‌هایی شوند که برای سن آن‌ها مناسب نیست. تعریف کلمه‌ی "نامناسب" در رابطه با این سایت‌ها، به‌چند مورد خاص محدود نبوده و بنا بر دیدگاه هر خانواده‌ای ممکن است متغیر باشد. اپلیکیشن Safe Browsing Parental Control مانند یک نوع اتصال مجازی (VPN) عمل می‌کند که در آن لیست سیاهی از ده‌ها سایت نامناسب تعبیه شده است و با فعال کردن آن، دسترسی به این محتواها، توسط هر مرورگر یا اپلیکیشنی مسدود خواهد شد. لیست سیاه موجود در این اپلیکیشن قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید سایت‌هایی را که در آن موجود نیست نیز به صورت دستی اضافه کنید.

پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش


برای دانلود این اپلیکیشن، روی لینک زیر کلیک کنید.


پکیج خانه تا مدرسه/در حال ویرایش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس