کد خبر 481332
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

سازمان دارپا در حال ساخت خودرویی است که بعد از تحویل تجهیزات ناپدید می‌شود.

 به گزارش مشرق، سازمان دارپا در حال تحقیق برای ساخت خودرویی است که بعد از  رساندن تجهیزات در محل ناپدید می‌شود. برنامه‌ی جدید دارپا با نام ایکاروس (Icarus) به عنوان بخشی از پروژه‌ی وی‌ای‌پی‌ار "VAPR" شناخته می‌شود.

پروژه‌ی وی‌ای‌پی‌ار از دو سال گذشته روی ناپدید کردن منابع مختلف تمرکز دارد. این خودرو بدون راننده است و بعد از رسیدن به مقصد ناپدید شده و به ابری در هوا تبدیل خواهد شد.

با توجه به این موضوع، دیگر نگرانی عدم توانایی خودرو در بازگشت یا تصاحب آن توسط دشمن وجود نخواهد داشت.

خودروهای ناپدید شونده

چه اتفاقی می‌افتد اگر خودرویی که تجهیزات و سربازها را به یک منطقه‌ی دور افتاده می‌برد، بعد از رسیدن به مقصد ناپدید شود؟

منبع: سایبربان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دوره گرد ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    واللا از عکسی که زدین هیچ همچین چیزی استنباط نمیشه، این فقط یه چیزی مثل کریستال مایع یا همون "ال ای دی" هست که با عبور جریان یا اتصال به ولتاژ خاصی پیدا و ناپیدا و در واقع شفاف و غیر شفاف میشه. اما اینکه یه جسم مادی با مواد و عناصر فراوان مثل اتومبیل رو بشه ناپدید یا نامرئی کرد، فکر نمیکنم تا 500 سال دیگه تکنولوژی بتونه جوابی براش داشته باشه! یعنی با اصول فیزیک اجسام و انعکاس نور و قوانین اپتیک جور در نمیاد، حتی اگه بشه به طریقی اون جسم با مواد گوناگونش رو بشکلی تبدیل به یه جسم شفاف کرد، باز هم چون شکست نور در محیط های شفاف مختلف متفاوت هست مثل یک قطره آب، دیده میشه، حتی اگه مثل آب خالص کاملا شفاف باشه. بنا بر این اگه غربی ها حالا دیگه یه کم از ما جلوترن دلیل نمیشه مطالب شبه علمیشون یا افسانه های علمیشون رو زود باور کنیم، اتفاقا اونها از این مسئله-که خیلی از ما نمیتونیم فرق بین علم و شبه علم رو از هم تشخیص بدیم و در بهت و حیرت ناشی از شیفتگی در شعبده علمیشون، هر چیزی رو باور میکنیم-خوب دارن جنگ روانی-تخیلی شون رو پیش میبرن!!
  • ناشناس ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    بیخیال بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس