کد خبر 461204
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

در حال حاضر دستگاه های پوشیدنی متعددی برای کودکان به بازار ارائه شده اند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. در این گزارش قصد داریم شما را با یکی از این موارد آشنا کنیم که از نظر امکانات در مقایسه با سایر موارد کامل‌تر است. این محصول که توسط شرکت چینی Tencent ساخته شده QQ Watch نام دارد و مجهز به یک نمایشگر OLED با ابعاد ۱٫۱۲ اینچ و رزلوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل است.

 به گزارش مشرق، ساعت هوشمند ویژه کودکان دارای استاندارد IP65 است و یک دکمه تماس اضطراری نیز برای آن در نظر گرفته شده و همچنین از نسل دوم شبکه موبایل پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند ویژه کودکان با قابلیت رهگیری +عکس

اما مهم ترین قابلیت این ساعت امکان رهگیری اش است که برای دقت بیشتر همزمان از GPS، وای فای و شبکه موبایل بهره می گیرد. حتی یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی نیز برای این گجت در نظر گرفته شده و چون امکان استفاده از اپلیکیشن وی چت برای کاربران آن فراهم شده، کودکان گم شده می تواند عکس خود را از طریق آن برای والدین شان ارسال نموده و راهنمایی های لازم را در مورد موقعیت خود در اختیارشان قرار دهند.

باتری این ساعت هم تا ۵ روز دوام می آورد و  پس از خالی شدن می توانید آن را با استفاده از پورت مغناطیسی اش شارژ نمایید. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این ساعت به دست نیامده اما یکی از نمایندگان این شرکت اعلام داشته که QQ Watch دستگاه مقرون به صرفه ای خواهد بود.

ناگفته نماند که این گجت قرار است که در ماه اکتبر در چین رونمایی شود و تا پایان سال نیز به بازارهای جهانی عرضه گردد.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس