جلسه نقد و رونمایی از کتاب دکتر، بدو! با حضور نویسنده اثر، در کتابخانه مرکزی پارک شهر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جلسه نقد و رونمایی از کتاب دکتر، بدو! با حضور نویسنده اثر، در کتابخانه مرکزی پارک شهر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران با اعلام این خبر گفت: جلسه نقد و رونمایی کتاب " دکتر، بدو! " با حضور نویسنده کتاب " دکتر رضا منتظر" ، سعید عالمیان منتقد کتاب ، امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی و سید ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارتش و تنی چند از مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، کارکنان اداره کل  و کتابداران استان  در سالن کنفرانس کتابخانه عمومی مرکزی پارک شهر نقد و بررسی می شود.
فردا؛ «دکتر، بدو!» رونمایی و نقد می‌شود
نیکنام  تصریح کرد: کتاب "دکتر ،بدو! " درباره دوران دفاع مقدس است.خاطرات و تجربه هایی که "سرتیپ دوم غلام حسین دربندی" به عنوان افسر بهداری در طول دوران دفاع مقدس با آن روبرو بوده است و حالا  به شکل کتاب از طرف انتشارات عماد فردا به چاپ رسیده است و این خاطرات جان دوباره ای گرفته اند.

وی ادامه داد: این نشست نقد و بررسی، از سلسله نشست های نقد استانی است که به صورت دوره ای در یکی از کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار می شود.

به گفته مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران حضور علاقه مندان به برنامه های نقد کتاب آزاد است و علاقه مندان می توانند، 7 مهر سال جاری از ساعت 14 تا 16 برای شرکت در این جلسه به آدرس خیابان بهشت- ضلع جنوبی پارک شهر- روبروی دیوان عدالت اداری - کتابخانه عمومی پارک شهر حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 55152312 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس