مجموعه داستان مجید قیصری با عنوان «نگهبان تاریکی» که حاوی داستان‌های جنگی اوست، دوشنبه 13 مهر با حضور اسماعیل آذر و محمدجواد جزینی در فرهنگسرای ابن سینا نقد می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در این نشست مجید قیصری بخش‌هایی از اثرش را برای حاضران خواهد خواند.

کتاب مذکور مجموعه داستانی متشکل از ۹ داستان کوتاه این نویسنده است که به عنوان پنجاهمین عنوان مجموعه «ادبیات امروز» نشر افق به چاپ رسیده است.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: نویسنده در این داستان‌ها، به کاوش در درون انسان‌های درگیر با جنگ پرداخته است، اما جنگی که این انسان‌ها با آن رودررو هستند، گویی صلح است. در ۹ داستان این کتاب، اخلاق و رفتار فردی شخصیت‌ها برجسته شده است. نویسنده همچنین با به کارگیری اسطوره و اشاره‌های فلسفی در لایه‌های درونی داستان‌ها، به ناشنیده و نادیده‌های جنگ معنی جدیدی داده است.

داستان‌های این کتاب عبارت است از: آب، یکی خوابیده زیر درخت کُنار، آصف خروس نداره!، در را باز کن، کاتب، ساقه پلاتین، نگهبان تاریکی، کی اولین شوت رو می‌زنه؟، آتش.

شهروندان و علاقه‌مندان به برنامه‌های ادبی می‌توانند برای شرکت در این نشست، در تاریخ یادشده ساعت 18:30 به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس