کد خبر 468092
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه برای پاکسازی مناطق حاشیه شمالی شهر لاذقیه در غرب سوریه، عصر روز گذشته یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد به هلاکت رسید.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه برای پاکسازی مناطق حاشیه شمالی شهر لاذقیه در غرب سوریه، عصر روز گذشته یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد به هلاکت رسید. بنابر این گزارش، در حمله هوایی هواپیماهای جنگنده بمب افکن ارتش سوریه به یکی از مواضع تروریستهای ارتش آزاد در حاشیه شمالی لاذقیه، "طارق شعبوق" از فرماندهان ارشد "لشگر اول ساحلی" وابسته به ارتش آزاد به هلاکت رسید.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در لاذقیه+تصویر

وی یکی از افسران فراری ارتش سوریه بود که از ابتدای بحران تروریستی تکفیری در این کشور به گروههای تکفیری پیوست. طی هفته های اخیر دور جدید عملیات نظامی ارتش و دفاع وطنی سوریه برای پاکسازی مناطق شمالی استان لاذقیه در مجات مرز با ترکیه آغاز شده که با پیشروی هایی همراه بوده است. استان لاذقیه دارای بافت مذهبی علوی و شیعه نشین است که در حمله سال گذشته تروریستهای القاعده و ارتش آزاد بخشهایی از مناطق مرزی آن با ترکیه به اشغال تکفیریها در آمده است.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در لاذقیه+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس