کد خبر 467426
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

در ادامه عملیات نظامی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه برای پاکسازی شهر زبدانی از حضور تروریستهای تکفیری داعش، جبهه اسلامی و القاعده، عصر روز گذشته رزمندگان حزب الله یکدستگاه خودروی زرهی تروریستها را منهدم کردند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه برای پاکسازی شهر زبدانی از حضور تروریستهای تکفیری داعش، جبهه اسلامی و القاعده، عصر روز گذشته رزمندگان حزب الله یکدستگاه خودروی زرهی مجهز به توپ سنگین تروریستها را منهدم کردند. بنابر این گزارش، این عملیات در منطقه "عین الغنم" نزدیک منطقه "کرم العلالی" در شمال شرق زبدانی انجام گرفته است.

انهدام زرهی تروریستها در زبدانی+عکس و فیلم

انهدام این خودروی زرهی در حالی است که روز گذشته نیروهای ارتش و حزب الله یک تونل تروریست ها را که از منطقه "مضایا" تا دشت آن به طول 500 متر حفر شده و مجهز به تهویه بود، منهدم کردند. تروریست ها از این تونل جهت انتقال تجهیزات، سلاح و تدارکات میان مضایا و منطقه مشرف به غرب و جنوب غرب زبدانی استفاده می کردند. لازم به ذکر است که حفر تونل ها یکی از تکتیک های گروه های تروریستی به عنوان گذرگاهی امن برای نقل و انتقال نیرو و تسلیحات میان مناطق مختلف اطراف زبدانی و منطقه مضایا به داخل زبدانی می باشد. 

انهدام زرهی تروریستها در زبدانی+عکس و فیلم

انهدام زرهی تروریستها در زبدانی+عکس و فیلم

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    الحمدلله درود بر حزب الله أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس