کد خبر 467977
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷

در اثر گلوله باران شدید خمپاره ای محلات مسکونی شهر حلب واقع در شمال سوریه توسط گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" دهها شهروند سوری شهید و مجروح شدند.

گروه بین الملل مشرق- در اثر گلوله باران شدید خمپاره ای محلات مسکونی شهر حلب واقع در شمال سوریه توسط گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" دهها شهروند سوری شهید و مجروح شدند. به گزارش منابع رسانه ای سوری، این حمله از محلات بخش شرقی شهر حلب که در کنترل گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" (نظامیان فراری و خائن ارتش سوریه) به محلاتی همچون "الحمدانیه، راموسه، جمعیت البیئه، حلب الجدیده، الاکرامیه، الاعظمیه و صلاح الدین" انجام شده است.

دهها شهید و مجروح در گلوله باران حلب+تصاویر

در اثر اصابت صدها گلوله خمپاره و موشک  به محلات فوق الذکر حداقل 35 شهروند غیر نظامی سوری شامل 8 کودک خردسال به شهادت رسیده و 137 نفر دیگر نیز بشدت زخمی شده اند که برای مداوا به بیمارستانها و مراکز درمانی انتقال یافتند. گلوله باران مناطق مسکونی شهر حلب از سوی تروریستهای ارتش آزاد با هدف انتقام از شکستهای پی در پی این گروه تکفیری مورد حمایت اروپا، آمریکا و ترکیه در نبردهای اخیر آنها با نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه در محور غربی شهر حلب ارزیابی می شود.

دهها شهید و مجروح در گلوله باران حلب+تصاویر

لازم به ذکر است که گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از نیروهای اهل سنت و فراری سابق ارتش سوریه نتشکیل شده اند که درابتدای وقوع بحران تروریستی تکفیری علیه مردم و دولت سوریه بعنوان نخستین تشکیلات نظامی مخالفان دولت این کشور دست به فجایعی همچون قتل عام دسته جمعی، ربایش، شکنجه، بمبگذاری در اماکن نظامی و عمومی، ترور نظامیان و شخصیتهای سیاسی و فعالان فرهنگی هنری سوری و غارت پادگانها زده است.

دهها شهید و مجروح در گلوله باران حلب+تصاویر

این گروه از نظر عقیدتی پیرو افکار سلفی گری و تکفیری بوده و در جبهه های مختلف نبرد علیه مردم سوریه با گروههای تروریستی تکفیری زیر مجموعه القاعده همچون "جبهه النصره، جبهه اسلامی (اخوان المسلمین) سوریه هم پیمان و شریک جنایات فجیع آنها می باشد. تا کنون در اثر گلوله بارانهای شدید مناطق مسکونی شهر حلب هزاران شهروند سوری به شهادت رسیده و یا مجروح شده اند.

دهها شهید و مجروح در گلوله باران حلب+تصاویر

دهها شهید و مجروح در گلوله باران حلب+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علوی ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خدا لعنتشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس