کد خبر 468453
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

دو روز پس از اعلام رسمی شکست عملیات "عاصفه الجنوب" (طوفان جنوب) از سوی سخنگوی ستاد عملیات گروههای تروریستی تکفیری مشارکت کننده در آن، نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه از حالت دفاعی به حالت تهاجمی تغییر آرای داده و موفق به بازپس گیری برخی محلات شهر درعا شده اند.

گروه بین الملل مشرق- دو روز پس از اعلام رسمی شکست عملیات "عاصفه الجنوب" (طوفان جنوب) از سوی سخنگوی ستاد عملیات گروههای تروریستی تکفیری مشارکت کننده در آن، نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه از حالت دفاعی به حالت تهاجمی تغییر آرای داده و موفق به بازپس گیری برخی محلات شهر درعا شده اند.

پیشروی های ارتش سوریه در درعا+تصاویر

در همین راستا، از ساعات ابتدایی صبح امروز صدها نفر از نظامیان سوری با پشتیبانی گسترده جنگنده بمب افکنهای نیروی هوایی ارتش سوریه اقدام به پیشروی در محله "حی المنشیه" واقع در جنوب شهر درعا کردند که در حملات ماه گذشته تروریستهای تکفیری بخشهایی از آن از کنترل نیروهای دولتی خارج شده بود. در این عملیات حداقل 10 ساختمان که پیش از این در اشغال نیروهای القاعده (جبهه النصره) بود از سوی رزمندگان سوری بازپس گرفته شد.

پیشروی های ارتش سوریه در درعا+تصاویر

در جریان درگیریهای دو ماه پیش میان ارتش سوریه وتروریستهای تکفیری گروه های القاعده، ارتش آزاد و جبهه اسلامی سوریه بیش از 800 تروریست به هلاکت رسیده و دهها تن دیگر نیز بشدت زخمی شده و برای ادامه مداوا به بیمارستانهاس کشور اردن انتقال یافته اند. استان درعا در مجاورت مرز سوریه با اردن قرار دارد و کشورهای حامی تروریسم همچون اردن، عربستان و آمریکا از یکسال پیش از بروز بحران در سوریه با ایجاد اتاق عملیات مشترک موسوم به "موک" اقدام به راهبری و هدایت کلیه فعالیتهای تروریستها در استانهای جنوبی سوریه کرده اند.

پیشروی های ارتش سوریه در درعا+تصاویر

پیشروی های ارتش سوریه در درعا+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    ارتش سبزه یا قرمز؟
  • ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    این اردن چقدر نقشهای حقیر در تحولات منطقه بازی می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس