کد خبر 468177
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به موازات افزایش رایزنی ها و تاکیدان طرفهای مختلف داخلی و بین المللی در رابطه با حل سیاسی بحران در سوریه، گروههای تروریستی تکفیری فعال در بخشهای این کشور با صدور بیانیه ای علیه این موضوع موضع گیری کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات افزایش رایزنی ها و تاکیدان طرفهای مختلف داخلی و بین المللی در رابطه با حل سیاسی بحران در سوریه، گروههای تروریستی تکفیری فعال در بخشهای این کشور با صدور بیانیه ای علیه این موضوع موضع گیری کرده اند. در این بیانیه که به امضاء 26 گروه تروریستی تکفیری زیر مجموعه اخوان المسلمین (القاعده) و ارتش آزاد سوریه رسیده، هرگونه راه حل را مشروط به موارد زیر کرده اند:

بیانیه تروریستها علیه حل سیاسی بحران سوریه+تصاویر

1- ساقط کردن کامل نظام قانونی و مشروع حاکم بر سوریه شامل نابودی دولت، انحلال کامل ارتش و سازمان امنیت این کشور و تضمین عدم کوچکترین ایفای نقش از سوی آنها

2- عدم اجازه به کشورهای حامی دولت و مردم سوریه به ایفای نقش در روند راه حل سیاسی رفع بحران در سوریه

3- تشکیل دولت، مجلس، تدوین قانون اساسی، ارتش جدید (احتمالا با مشارکت اعضای گروههای تروریستی تکفیری!)


از مهمترین گروههای امضاء کننده این بیانیه می توان به "احرارالشام و جیش الاسلام" وابسته به القاعده و اخوان المسلمین، جبهه اصاله و تنمیه و جبهه شامیه و نورالدین زنکی و ... همگی وابسته به سازمانهای جاسوسی عربستان، قطر و ترکیه اشاره کرد. موضعگیری گروههای تروریستی تکفیری بین المللی فعال در سوریه علیه راه حل سیاسی در حالی است که این گروهها دارای تفکرات وهابی بوده و اصولا بدنبال ایجاد "خلافت" به اصطلاح اسلامی (به شیوه داعش) می باشند.

بیانیه تروریستها علیه حل سیاسی بحران سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس