منابع میدانی وابسته به معارضان سوری از ترور فرمانده گروه تروریستی "کتائب ابوعماره" در شهر حلب خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی وابسته به معارضان سوری از ترور فرمانده گروه تروریستی "کتائب ابوعماره" در شهر حلب خبر داده اند. ساعتی پیش انفجاری در محله "المشهد" شهر حلب رخ داد که طی آن یک دستگاه خودروی سواری از نوع "تویوتا راو" هدف یک بمب قرار گرفته و منهدم شده است.

ترور فرمانده یگان ترور ارتش آزاد

دقایقی پس از این انفجار، منابع رسانه ای وابسته به گروههای تروریستی تکفیری فعال در شهر حلب هویت سرنشین این خودرو را فاش کردند.  هدف این حمله "مهنا جفاله" معروف به "ابوبکری"، فرمانده گروه تروریستی تکفیری "کتائب ابوعماره" وابسته به ارتش آزاد سوریه بوده که بشدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

ترور فرمانده یگان ترور ارتش آزاد

گروه گردانهای ابوعماره، متشکل از تعدادی از عناصر گروه تکفیری ارتش آزاد سوریه هستند که همزمان با آغاز بحران در کشور سوریه تشکیل شده و تخصص آن نفوذ و ترور فرماندهان و اعضای ارتش، دفاع وطنی و خانواده های آنها می باشد. عناصر این گروه در پادگانهای سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (میت) آموزش روشهای نفوذ، ترور و بمبگذاری دیده و حوزه اصلی فعالیتهای آنها محلات داخلی شهر حلب می باشد.

ترور فرمانده یگان ترور ارتش آزاد

کمتر از یک هفته پیش عنصار گروه تروریستی گردان ابوعماره با نفوذ به یکی از محلات تحت سیطره ارتش و دفاع وطنی سوریه در داخل شهر حلب 6 تن از اعضای یک خانواده "شیعه مذهب" سوری را در داخل منزلشان بطرز فجیعی به شهادت رسانده و از محل گریخته بودند. ساعتی پس از این جنایت، گروه مذکور با انتشار بیانیه ای اقدام خود را هشداری به همه حامیان دولت و ارتش سوریه عنوان کرده و وعده افزایش حملات خود را داده بودند.

ترور فرمانده یگان ترور ارتش آزاد

اما در حالیکه دقایقی پس از این انفجار، رسانه ها و مسئولان گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد انگشت اتهام خود را به سمت سازمان امنیت سوریه نشانه رفته بودند، رسانه های نزدیک به داعش ترور فرمانده گروه ابوعماره را سازماندهی شده از سوی فرماندهان ارتش آزاد سوریه عنوان کرده و علت آن را "استنکاف مهنا جفاله از پیوستن به ائتلاف گروههای رقیب داعش در نبردهای حاشیه شمالی حلب" ذکر کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    انشاا... اين سگ كثيف مير به جهنم!!!!!!
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    بهمراه 4 نفر منفی دهنده
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    به همراه 7 نفر منفی دهنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس