رسانه های مخالفت دولت ترکیه با انتشار تصاویری از حضور اتباع این کشور در صفوف گروههای تروریستی داعش و القاعده خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های مخالفت دولت ترکیه با انتشار تصاویری از حضور آزادانه اتباع این کشور در صفوف گروههای تروریستی داعش و القاعده در داخل کشور سوریه خبر داده اند. این رسانه ها با انتقاد از عملکرد دولت رجب طیب اردوغان و داوود اوغلو به دلیل بستر سازی حضور اتباع ترک در میان گروههای تروریستی تکفیری نسبت به انتقال بحران سوریه به ترکیه هشدار داده اند.

تروریستهای ترک در صفوف القاعده و داعش در سوریه+تصاویر

لازم به ذکر است که پیشتر نیز تصاویری از یگان ویزه اتباع ترکیه در گروه تروریستی القاعده در سوریه منتشر شد که با واکنشهای منفی بسیاری در سطح افکار عمومی منطقه مواجه گردیده بود. گفتنی است، دولت اردوغان - داوود اوغلو بستر ساز اصلی بحران تروریستی تکفیری در کشورهای عراق و سوریه می باشد.

تروریستهای ترک در صفوف القاعده و داعش در سوریه+تصاویر

تروریستهای ترک در صفوف القاعده و داعش در سوریه+تصاویر

تروریستهای ترک در صفوف القاعده و داعش در سوریه+تصاویر

بگواهی اسناد متقن، دولت اخوان المسلمینی ترکیه، بزرگترین حامی تروریسم تکفیری و گروههای تروریست فعال در حاشیه شمالی و مرکزی سوریه می باشند. بطور روزانه، صدها تن سلاح و مهمات با نظارت مستقیم سازمان جاسوسی این کشور (میت) وارد سوریه می شود. چند روز پیش نیز روزنامه "جمهوریت" ترکیه با انتشار تصاویری از تریلی هلای حامل بمب و موشک و مهمات سنگین برای داعش و القاعده جنجال فراوانی را ایجاد کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    1 0
    توف به شرفشون توف به شرف اردوغان کل این مصیبت های که به سوریه و عراق این مردم بدبخت می کشن به خاطر حمایت های ترکیه است تازگی ها که کردها سوریه و نیروهای پیشمرگه بعد از نبردهای بسیار سخت تونستن شهر سلوک رو آزاد کن سربازان ترکیه ای به مردم آواره شده این شهرها شلیک می کنن ان شاء الله یه روز داعش به آنکارا حمله کنه
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    1 0
    مرگ بر داعش. مرگ بر پان ترکیسم. مرگ بر نئو عثمانی گری. مرگ بر هر چی تروریسته.
  • قاسم ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    1 0
    بچه های آذربایجان خیلی باید مراقب باشن جذب نشن یا مورد حمله قرار نگیرن
  • بیژن ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    مطمئناً بزودی به امید خدا همه شان به درک می روند . مرگ بر اردوغان و داود اوغلوی کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس