گروه تروریستی داعش سه هفته پس از سیطره بر شهر تاریخی "تدمر" واقع در حاشیه شرقی استان حمص، همپنان به جنایت خود علیه ساکنان این شهر ادامه می دهد

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی داعش سه هفته پس از سیطره بر شهر تاریخی "تدمر" واقع در حاشیه شرقی استان حمص، جنایت فجیعی را در حق یکی از شهروندان سوری مرتکب شده است. واحد رسانه ای داعش روز گذشته با انتشار تصاویری، از دستگیری و اعدام میدانی یکی از ساکنان تدمر به اتهام همکاری با دولت سوریه خبر داده است.

ذبح شهروند سوری بدست داعش در تدمر+تصاویر

ذبح شهروند سوری بدست داعش در تدمر+تصاویر
در این تصاویر، اعضای داعش پس از بازداشت جوانی بنام "موسی السبتی" شهروند اهل سنت ساکن در تدمر، وی را به میدان مرکزی شهر منتقل کرده و پس از وادار کردن مردم به ضرب و جرح شدید او، اقدام به ذبح وی با کارد آشپزخانه کرده است. لازم به ذکر است که شهر تدمر از سه هفته پیش در اشغال گروه تروریستی داعش بوده و صدها نفر از ساکنان آن با راهنمایی های جاسوسان، از سوی داعش به اتهام همکاری و علاقه به دولت و ارتش سوریه،سر بریده شده اند.

ذبح شهروند سوری بدست داعش در تدمر+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    مرگ بر داعش مرگ بر بی غیرتایی که هموطن خودشون رو می زنن
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 0
    خاک تو سر معاویه با این سربازای خرش
  • ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 0
    چرا این ....به خطاهای داعشی رو می گیرن یاد رفتار نمی دونم چی چی با اسرا میفتند و نمی کشنشون
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    1 0
    اسلام هميشه مظلوم بوده است. گروه داعش مزدوران اسرائيل بوده و نه تنها بويي از اسلام نبرده اند بلكه آمده اند تا چهره معصوم و پاك اسلام را تيره نموده و موج گرايش به اسلام در جهان را كور كنند ولي زهي خيال باطل... اميدوارهستيم فرزندان انقلاب در مذاكرات سخت با كشورهاي غربي تمام جوانب را درنطر داشته باشند چرا كه گرگ هاي وحشي و كافري در رأس امور وجود دارند كه در برخورد با ايشان بايد نهايت احتياط را داشت. اگر كمي سستي مشاهده شود اين درنده هاي وحشي (حيف نام گرگ) لحظه اي به ما نيز رحم نخواهند كرد و بي شك اگر داعش مي توانست وارد ايران شود تمامي اين صحنه ها را در اين خاك مقدس نيز شاهد بوديم ولي به ياري حق و با ايستادگي سربازان انقلاب اين آرزو را به گور خواهند برد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس