شبکه تلویزیونی الجزیره قطر چندی پیش با رهبر گروه تروریستی تکفیری القاعده در سوریه مصاحبه جنجال برانگیزی کرده است.

گروه بین الملل مشرق ، مصاحبه جند روز پیش شبکه تلویزیونی "الجزیره" ارگان دربار کشور مینیاتوری "قطر" واقع در حاشیه خلیج تا ابد فارس بشدت جنجال برانگیز  شده است. از اعتراض و شکایت رسمی دولت سوریه به شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه دولت و شبکه الجزیره قطر به دلیل تلاش برای تطهیر چهره درنده و وحشی گروه تروریستی بین المللی القاعده در سوریه (جبهه النصره) تا شناسایی محل انجام مصاحبه از سوی فعالان رسانه ای سوری از مهمترین موضوعات حاشیه این مصاحبه بوده است.

مصاحبه شبکه الجزیره با رهبر القاعده سوریه در دفتر استاندار ادلب!

بدنبال انتشار مصاحبه شبکه الجزیره با "ابومحمد جولانی" فرمانده شبکه القاعده در سوریه (جبهه النصره) دولت سوریه طی شکایتی رسمی به شورای امنیت سازمان ملل ضمن محکوم کردن این اقدام خواستار برخورد با دولت قطر به دلیل حمایت کامل تسلیحاتی ، مالی ، رسانه ای از این گروه تکفیری تحت تعقیب در سراسر جهان شده است. 

مصاحبه شبکه الجزیره با رهبر القاعده سوریه در دفتر استاندار ادلب!

اما جنجالی ترین بعد مصاحبه مذکور ، به شناسایی موقعیت محل برزگاری آن از سوی فعالان رسانه ای سوری باز میگردد. حسب تصاویر منتشر شده کاشف بعمل آمد که این مصاحبه در دفتر سابق "خیرالدین عبدالستار السید" استاندار استان ادلب سوریه که اخیرا به اشغال القاعده درآمده صورت پذیرفته است!

مصاحبه شبکه الجزیره با رهبر القاعده سوریه در دفتر استاندار ادلب!

این فعالان با کنار هم قرار دادن تصاویر مصاحبه رهبر القاعده در سوریه با جلسه استاندار سابق ادلب و گروهی از تجار و صاحبان صنایع سوری بر صحت اخبار منتشر شده پیرامون محل برزگاری جلسه تاکید کردند. لازم به ذکر است که کشور قطر بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی گروه تروریستی القاعده در سوریه بوده و شبکه الجزیره نیز بارها در حین عملیاتهای نظامی این گروه اقدام به مصاحبه و پخش زنده ماهواره ای از جنایات عناصر این گروه تروریستی بین المللی علیه مردم و دولت سوریه کرده است.

مصاحبه شبکه الجزیره با رهبر القاعده سوریه در دفتر استاندار ادلب!



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    جالب این که این مجری ملعون با وقاحت تمام و خیلی راحت تو صحبت هاش می گفت این چند روزی در کنار شما مجاهدان بودیم و فتوحات شما رو از نزدیک دیدیم و ...
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    الجزیره=رسانه رسمی تروریستها
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    تقصیر خود دولت سوریه است. می خواست اینجوری حکومت نکنه، می خواست اینجوری نجنگه ... . این قدر هم ضجه نزنید که سازمان ملل فلان، آمریکا بیسار، قطر بهمان.... عرضه ندارند.
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ارتش بی عرضه سوریه
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    صندلیها شبیه همدیکره ولی صحنه پشت انها متفاوته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس