"یگان الحسبه" را باید بازوی اجرای قوانین سختگیرانه و مبتنی بر تفکر وهابیت گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق تحت اشغال این گروه دانست.

گروه بین الملل مشرق- "یگان الحسبه" را باید بازوی اجرای قوانین سختگیرانه و مبتنی بر تفکر وهابیت گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق تحت اشغال این گروه دانست. این یگان متشکل از دو قسمت واحد شرعیات و واحد اجرای قونین بوده و از قدرت فراوانی در مناطق حضور و حکومت داعش برخوردار می باشد.

فعالیتهای

فعالیتهای

واحد امور شرعیه در یگان الحسبه(پلیس داعش!) وظیفه صدور فتاوای به اصلاح شرعی و تعیین قوانین و واحد اجرایی مسئولیت اجرای آنها را بر عهده دارند.

فعالیتهای

فعالیتهای

از مهمترین اقدامات و آرای واحد شرعیه الحسبه "دستور اجباری بودن برپایی نماز جماعت در کوچه ها و خبابانها و بازارها، فتوای اجباری بودن شرکت در نماز جمعه، ممنوعیت استعمال هرگونه دخانیات، اجباری بودن پوشش برقع برای زنان و لباس افغانی یا دشداشه برای مردان، ممنوعیت باز بودن اماکن عمومی در هنگام نماز و صدور انواع احکام قطع اعضای بدن و اعدام های میدانی بوده و مسئولیت واحد اجرایی الحسبه نیز اجرای دقیق این دستورات می باشد.

فعالیتهای

فعالیتهای

فعالیتهای

روز گذشته واحد رسانه ای داعش اقدام به انتشار تصاویری از جزییات فعالیتهای "الحسبه" کرده است که طی آن عناصر داعش اقدام به تخریب قبور مردگان و کشف و به آتش کشیدن مقادیری سیگار قاچاق می کنند.

فعالیتهای

فعالیتهای

فعالیتهای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    سوزاندن سيجار خوبه
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    بعضی از کارهایشان قابل تحسینه و باید الگو برداری شود. کارهای خوب را از دشمن هم که شده باید فرا گرفت. مثل کسب فیض علمی با اعزام بورسیه.
  • ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    3 0
    آدم یاد گشت ارشاد میافته.
  • محمد ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    خائن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس