کد خبر 430642
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲

یکی از فرماندهان ارشد میدانی ارتش سوریه در نبردهای منطقه دیرالزور سوریه در درگیری با تروریستهای داعش به شهادت رسیده است.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه نبردهای پراکنده میان تروریستهای داعش و نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه در منطقه دیرالزور واقع در شرق کشور سوریه، عصر روز گذشته ، یکی از فرماندهان میدانی ارتش این کشور بنام "انس محمد بکار"به شهادت رسیده است. شهید انس بکار از اهالی شهر "دوما" واقع در غوطه شرقیه دمشق و از افسران اهل سنت عضو لشگر 104 گارد ویژه ریاست جمهوری سوریه بوده است.
شهادت یکی از فرماندهان ارتش سوریه در دیرالزور+تصاویر

شهادت یکی از فرماندهان ارتش سوریه در دیرالزور+تصاویر

وی دستیار فرمانده پر آوازه و درزی مذهب لشکر 104 گارد ویژه ریاست جمهوری سوریه "سرتیپ عصام زهرالدین معروف به ابویعرب" بوده و شهادتش در حین درگیری با تروریستهای تکفیری داعش در منطقه "الحویجه صکر" در حاشیه شهر دیرالزور و در اثر اصابت گلوله تک تیرانداز به سر وی رخ داده است.

شهادت یکی از فرماندهان ارتش سوریه در دیرالزور+تصاویر

لازم به ذکر است که گروه تروریستی داعش هم اکنون بر بریش از 90 درصد از استان بیابانی دیرالزور سیطره داشته و طی چند ماه اخیر تلاشهای فراوانی را برای سیطره بر سایر مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی سوری انجام داده که با مقاومت نیروهای نظامی سوری با شکستهای متعدد مواجه شده است. 

شهادت یکی از فرماندهان ارتش سوریه در دیرالزور+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    روحش شادوپرفتوح،خداوندبه خانواده اش صبر دهد،ماراهم شفاعت کنید
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    خدا رحمتش کند. با دست خالی و کلاش علی رغم وعده و وعید خودکفایی همچنان با دشمن میجنگند.
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دمش گرم دوما مرکز فعالیتهای هزاران تروریست تکفیری هست دمش گرم عجب شرافتی داشته این نشون میده اهل سنت هم خیلی هستن در ارتش سوریه سلام خدا بر شهیدان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس