کد خبر 426179
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

شماری از نیروهای ویژه حزب الله لبنان در عملیات اخیر خود علیه تروریست‌های «جبهه النصره» در حومه قنیطره، سه پایگاه افراد مسلح را منفجر کردند.

به گزارش مشرق، شماری از نیروهای ویژه حزب الله لبنان توانستند در عملیاتی به عمق مناطق تحت نفوذ نیروهای تروریستی جبهه النصره در حومه «قنیطره» سوریه نفوذ کرده و سه پایگاه اصلی آنان را منهدم کنند.

به گزارش فارس، نیروهای حزب الله لبنان روز گذشته با نفوذ به عمق مناطق تحت نفوذ تروریست‌های جبهه النصره به سه پایگاه اصلی تروریست‌های جبهه النصره در مناطق «القصیب»، «السویسة» و «نبع الصخر» واقع در حومه استان قنیطره در جنوب سوریه حمله کرده و مواضع دشمن را منفجر کردند.

این گزارش حاکی است که نیروهای اطلاعات حزب الله لبنان از زمان جلسه تعدادی از فرماندهان جبهه النصره در سه پایگاه اطلاع پیدا می‌کنند و طی عملیات ویژه‌ای سه پایگاه را منفجر می‌کنند. در جریان این عملیات ده‌ها تن از نیروهای تروریستی جبهه النصره از جمله چند فرمانده کشته شدند.

سه منطقه «القصیب»، «السویسة» و «نبع الصخر در قنیطره  و در نزدیکی مرز با جولان اشغالی قرار دارند.

رزمندگان حزب الله و نیروهای ارتش سوریه تقریبا از سه هفته گذشته عملیات پاکسازی مناطق کوهستانی القلمون واقع در غرب سوریه و شرق لبنان را آغاز کرده و در مدت کوتاهی موفق شدند بخش اعظم منطقه عملیات را پاکسازی کنند.

همزمان با عملیات القلمون، رزمندگان حزب الله در داخل خاک لبنان بویژه در منطقه مرزی شرق کشور موفق شدند در برخی مواضع با تروریست‌های جبهه النصره درگیر شده و آن مناطق را پاکسازی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    به امید پیروزی های بیشتر توسط رزمندگان دلاور حزب الله. حزبِ الله همیشه پیروز است.
  • مهیار ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    ماشالله حزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس