در شب نخست از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، جدال اتلتیکو و رئال مادرید با تساوی خاتمه یافت و یوونتوس به سختی از سد موناکو گذشت.

به گزارش مشرق، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در پایان این دیدارها، تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید به تساوی بدون گل رضایت دادند و یوونتوس هم مقابل موناکو با یک گل به برتری دست یافت.

برنامه، نتایج کامل،نمودار و گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید که در شش بازی قبلی خود برابر رئال مادرید 4 برد و 2 تساوی کسب کرده بود در ورزشگاه ویسنته کالدرون شروع خوبی برابر رئال نداشت. در دقیقه سوم بازی تیم سیمئونه خوش شانس بود که گرث بیل در مصاف تک به تک با دروازه‌بان حریف توپ را با کم دقتی به دستان وی کوبید.

تساوی اتلتیکو و رئال در دربی مادرید/ پیروزی یوونتوس برابر موناکو

بازی خوب رئال تا اواسط نیمه نخست ادامه یافت تا اینکه کم کم اتلتیکو خود را پیدا کرد و بازی را به تعادل کشاند با این حال در دقیقه ۳۵ بازی ضربه خامس رودریگز می‌توانست دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند که این اتفاق رخ نداد. یک دقیقه بعد روی اشتباه سرخیو راموس، توپ به گریزمن رسید ولی مهاجم فرانسوی ضربه خود را چندان پرقدرت نزد. در دقیقه ۴۳ هم روی یک ضد حمله دیگر ضربه رودریگز را دروازه‌بان اتلتیکو دفع کرد تا نیمه نخست با تساوی خاتمه یابد.

شروع نیمه دوم با بازی بهتر رئالی‌ها همراه شد و این تیم با حرکات رونالدو، رودریگز، بنزما و بیل که از پشت سر توسط مودریچ و کروز حمایت می‌شدند مردان دیه‌گو سیمئونه را کاملا تحت تاثیر خود قرار داده بودند. در دقیقه ۷۰ بازی اگر تکل میرندا نبود احتمال اینکه کریستیانو رونالدو دروازه میزبان را باز کند بسیار زیاد بود.

تساوی اتلتیکو و رئال در دربی مادرید/ پیروزی یوونتوس برابر موناکو

بازی دو تیم در ادامه کار بسیار خشن و پربرخورد پی گرفته شد. سیمئونه در ۱۵ دقیقه پایانی رائول گارسیا و فرناندو تورس را هم به میدان آورد تا فشار حملات میزبان را کاهش دهد. در دقایق پایانی بازی میزبان روی ضربات سوارز، تورس و ماندزوکیچ فشار بی امانی را روی دروازه رئال وارد کرد اما توپی از خط دروازه حریف عبور نکرد. در نهایت این بازی بدون گل خاتمه یافت تا بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تعیین کننده باشد.


پیروزی سخت یوونتوس برابر موناکو

در دیگر بازی تیم یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود پذیرای موناکوی فرانسه بود که برابر این تیم با یک گل پیروز شد. در نیمه اول این بازی تیم موناکو بازی فشرده‌ای را در دستور کار خود داشت و همین باعث شد تلاش یووه برای رسیدن به گل بی‌ثمر بماند.

تساوی اتلتیکو و رئال در دربی مادرید/ پیروزی یوونتوس برابر موناکو

با شروع نیمه دوم تیم یوونتوس فشار را بر حریف خود بیشتر کرد و در دقیقه ۵۷ بود که صاحب ضربه پنالتی شد که آرتورو ویدال شیلیایی این ضربه را به زیبایی درون دروازه نماینده فرانسه جای داد تا یووه یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه ژاردیم که نیاز مبرمی به گلزنی داشت دیمیتار برباتوف سرشناس را به میدان فرستاد و از آن آلگری نیز آندره آ پیرلو را ه به تازگی از بند مصدومیت رهایی شده از زمین مسابقه خارج و آندره آ بارتزالی را به میدان فرستاد تا به همراه واکنش های خارق العاده جی جی بوفون بتواند این برتری شکننده را حفظ کرده تا تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایتالیا در این رقابت ها به صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها بیش از پیش امیدوار شود.

تساوی اتلتیکو و رئال در دربی مادرید/ پیروزی یوونتوس برابر موناکو

در دیگر دیدارهای این مرحله امشب (چهارشنبه) دو دیدار دیگر برگزار می شود:

پاریسن ژرمن - بارسلونا

پورتو - بایرن مونیخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس