پزشک تیم ملی کرواسی، مصدومیت ستاره این تیم را نتیجه تاکتیک‌ها و برنامه‌های اشتباه مربی او در رئال مادرید می‌داند.

به گزارش مشرق، پزشک تیم ملی کرواسی مدعی است مصدومیت لوکا مودریچ در جریان دیدار شنبه شب تیم‌های رئال مادرید و مالاگا که او را شش هفته خانه‌نشین کرد، به کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها ربط دارد و اینکه کارلتو باید بهتر از این از ستاره پیشین تاتنهام محافظت کند.

مودریچ در جریان پیروزی 3 بر یک رئال مادرید برابر مالاگا در دقیقه 60 مصدوم شد و تا پایان فصل نمی‌تواند کهکشانی‌ها را همراهی کند. این دومین مصدومیت شدیدی است که مودریچ را در فصل جاری خانه‌نشین می‌کند. او در ابتدای فصل هم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو چهار ماه خانه‌نشین بود.

بوریس نمچ، پزشک تیم ملی کرواسی در این خصوص به شبکه تلویزیونی نووا گفت: آنچلوتی پس از بازگشت به میادین و پایان دوران ریکاوری مصدومیت اول مودریچ، به هیچ عنوان به او استراحت نداد. او در تمام بازی‌های رئال 90 دقیقه در میدان حضور داشت. آنچلوتی، مودریچ را تحت فشار فراوانی قرار داده بود، در حالی که باید به تدریج زمان بازی او را افزایش می‌داد.

پزشک تیم ملی کرواسی افزود: مودریچ به دلیل ضربه‌ای که در جریان بازی به او وارد آمد مصدوم نشد بلکه دلیلش ناآمادگی او بود. اگر آنچلوتی از او بیش از توانش کار نکشیده بود، مصدوم نمی‌شد.

مصدومیت مودریچ درست در حساس‌‌ترین مقطع فصل رخ داده است، زمانی که کهکشانی‌ها با دو امتیاز فاصله نسبت به بارسلونای صدرنشین، برای تصاحب عنوان قهرمانی لالیگا رقابتی شانه به شانه با کاتالان‌ها دارند و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم این هفته باید از اتلتیکومادرید پذیرایی کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس