کد خبر 405592
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

سرمربیان تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو پس از تساوی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهاراتی داشتند که تا حدودی نشان دهنده رضایتشان از نتیجه بود.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه ویسنته کالدرون و در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، اظهار داشت: رئال‌مادرید شایسته نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر بر صفر به خصوص در نیمه اول بود. نیمه اول فوق‌العاده بود و ما با شخصیت بالایی بازی کردیم. داستان نیمه دوم اما متفاوت بود چون اتلتیکو فشار بیشتری را روی ما آورد.

وی افزود: نتیجه به دست آمده خیلی خوب نیست ولی ما به خودمان اطمینان داریم. اتلتیکو مادرید یکی از بهترین تیم‌های جهان به لحاظ کارهای دفاعی است به همین خاطر در گلزنی در این مسابقه به مشکل خوردیم. ما نتوانستیم ضربات پایانی را به خوبی بزنیم ولی کارمان را به خوبی انجام دادیم. باید همین نمایش را چهارشنبه شب هفته آینده در بازی برگشت مقابل روخی‌بلانکو ارائه بدهیم. متأسفانه کارت زردی که مارسلو گرفت بدین معناست که او بازی برگشت را از دست داد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها تصریح کرد: په‌په در وضعیت خوبی نبود و رافائل واران خیلی عالی بازی کرد. خود من با وجود واران اطمینان بیشتری پیدا می‌کنم و باید بگویم که او در این بازی فوق‌العاده بود. در سوی دیگر هم یان اوبلاک برای اتلتیکو خیلی خوب کار کرد. گرث بیل هم با حرکت خوبش تمام تلاش خود را برای گشودن دروازه اتلتیکو کرد ولی دروازه‌بان حریف توپ او را با خوبی مهار کرد. به هر حال ما باید بازی را که در نیمه اول ارائه دادیم را در نیمه دوم هم  به نمایش می‌گذاشتیم.

دیه‌گو سیمئونه در پی توقف بدون گل سه‌شنبه شب گذشته مردانش در دیداری خانگی برابر رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این رقابت‌ هنوز به پایان نرسیده است. در نیمه نخست این بازی رئال بازی بهتری را به نمایش گذاشت. ما دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای به نام یان اوبلاک داریم که در این دیدار به خصوص روی فرصتی که نصیب گرث بیل شد، فوق‌العاده کار کرد.

سرمربی آرژانتینی تیم دوم شهر مادرید در خصوص عملکرد شاگردانش در 45 دقیقه دوم هم اظهار داشت: در نیمه دوم اما اوضاع تغییر کرد و پاسخ حملات رئالی‌ها را با بازی در فضاهای مورد نظر دادیم. نیمه دوم بیشتر شبیه به آن بازی و نمایشی بود که تصورش را می‌کردیم. ماریو ماندزوکیچ هم به خوبی در خط حمله ما جنگید و سرخیو راموس و رافائل واران را به دردسر انداخت.

وی افزود: هدف از فرستادن رائول گارسیا به جای آنتوین گریزمان به زمین بازی تقویت خط میانی‌مان بود. حضور فرناندو تورس در اواخر بازی سبب شد تا رئال برای مهار او آلوارو آربلوا را به میدان بفرستد. بازی هفته آینده در سانتیاگوبرنابئو هم بازی کلاسیکی خواهد شد که از همه از آن لذت خواهند برد. تقابل این 2 تیم هر آن چیزی را که باید یک بازی فوتبال داشته باشد را دارد که باعث می‌شود همه ما دوباره عاشق این ورزش شویم.

سیمئونه در پایان خاطرنشان کرد: ما باید آن بازی را که در نیمه دوم برابر رئال به نمایش گذاشتیم در دیدار برگشت تکرار کنیم. بازی هم که رئال در نیمه نخست انجام داد طبیعی بود. برای اینکه مانع از تکرار انجام بازی نیمه اول کهکشانی‌ها در بازی برگشت شویم باید با شدت و تلاش بیشتری بازی کنیم.



منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس