کد خبر 406000
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

مهاجم کروات تیم فوتبال اتلتیکومادرید به تمامی جنجالی‌هایی که در جریان برخورد او با مدافع اسپانیایی رئال مادرید رخ داد پایان داد.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، دوربین‌های تلویزیونی لحظه‌‌ای از برخورد ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات اتلتیکومادرید و دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید را به تصویر کشیدند که به نظر می‌رسد در آن کارواخال دست ماندزوکیچ را که به صورت او اصابت کرد، گاز گرفته است. این موضوع سبب ایجاد جار و جنجال‌های فراوانی در رسانه‌ها شد اما مهاجم روخی‌بلانکو به همه آنها پایان داد.

ماندزوکیچ با گذاشتن پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، اعتراف کرد که کارواخال او را گاز نگرفته است. او در این پیام نوشت: بازی سه‌شنبه شب برای هر 2 تیم بازی سختی بود و هر دوی آنها با تمام توان‌شان بازی کردند اما به نظر من این بازی جنجالی نبود و هیچ گاز گرفته نشد و اتفاق خاصی رخ نداد.

تأکید ماندزوکیچ در خصوص جنجالی نبودن بازی در حالی است که او در این دیدار علاوه بر صحنه برخوردش با کارواخال، در صحنه‌ای دیگر هدف ضربه آرنج سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید قرار گرفت و پیشانی‌اش به خاطر این ضربه شکاف برداشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس