کد خبر 405995
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

اتحادیه فوتبال اروپا ممکن است قرمزوسفیدپوشان پایتخت اسپانیا را به خاطر اتفاقاتی که پیش از بازی این تیم و رئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رخ داد،

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرده است که پروسه بررسی اتفاقات پیش از دربی مادرید در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون رخ داد را بررسی می‌کند.

مسئولان باشگاه اتلتیکومادرید پیش از این بازی مانع از ورود گروه پرشماری از هواداران به ورزشگاه ویسنته کالدرون شدند که این کار طبق بند 38 قوانین امنیتی یوفا جرم محسوب می‌شود. به همین دلیل یوفا اتلتیکومادرید را به خاطر نقوص سازمانی در برگزاری بازی بازخواست کرده و پروسه بررسی اتفاق رخ داده را آغاز کرده است.

در بیانیه یوفا آمده است: تیم میزبان مسئول است از باز بودن و عدم وجود هیچ گونه‌ای مانعی در گذرگاه‌ها، راه‌پله‌ها ، ورودی‌ها و خروجی‌‌های اضطراری اطمینان حاصر کند تا در حرکت و جایجایی تماشاگران اختلال ایجاد نشود.

موضوع دیگری که ممکن است برای اتلتیکومادرید دردسرساز شود، هجوم یکی از تماشاگران به زمین بازی بود. به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی، یکی از تماشاگران به داخل زمین بازی پرید و سعی داشت که کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید را در آغوش بگیرد اما بلافاصله توسط مأموران امنیتی ورزشگاه متوقف شد با این حال یوفا این اتفاق را جدی توصیف کرده و برای بررسی آن هم دست به کار شده است. و به همین دلیل احتمال دارد روخی بلانکو از سوی یوفا مجازات شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس