کد خبر 405815
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

سرمربی بارسلونا گفت: به عقیده من بازی پرگلی را شاهد خواهیم بود ولی دوست دارم سهم بارسا در این بین بیشتر باشد.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه که شاگردانش امشب (چهارشنبه) در شب دوم از دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری‌سن‌ژرمن هستند، با اشاره به غیبت چند بازیکن اصلی PSG به خبرنگاران گفت: پاریسی‌ها برای این بازی چند بازیکنان‌شان را در اختیار ندارند ولی فراموش نکنید که آنها بدون زلاتان ابراهیموویچ هم مقابل ما به برتری رسیدند و زمانی هم که او در ترکیب PSG بود ما بازی را بردیم، از این رو نمی‌توان گفت که در غیاب برخی بازیکنان دقیقاً چه اتفاقی خواهد افتاد. به هر حال باید دید چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد.

وی افزود: هر دو تیم اساساً شبیه به همان تیم ابتدای فصل جاری لیگ قهرمانان هستند و حالا تنها کمی مسن‌تر شده‌اند. دو تیم بازی‌های خوبی را در ماه سپتامبر 2014 با هم انجام دادند هرچند ما یک بازی را واگذار کردیم، چون موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم. برای پیروزی در این دیدار باید در کارهای دفاعی فوق‌العاده کار کنیم. بارسلونا دیگر به پاریس خو گرفته‌، چون در چند سال اخیر چندین بار شانس حضور در این شهر را پیدا کرده است. پاری‌سن‌ژرمن ترکیبی از بازیکنان خوب را در اختیار دارد و کیفیت تیمی خود را با شکست چلسی نشان داد.

سرمربی کهکشانی‌ها تصریح کرد: تقابل بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن جدالی پایاپای خواهد بود، چون دو تیم شباهت‌هایی به هم دارند. PSG توانایی بازی در زمین خود و طراحی ضدحملات را دارد. پاریسی‌ها از جنبه‌های گوناگون تیم خطرناکی هستند. به هر حال بازی سرگرم‌کننده‌ای خواهد شد. به عقیده من بازی پرگلی را شاهد خواهیم بود ولی دوست دارم سهم بارسا در این بین بیشتر باشد. البته بازی آسانی نخواهد بود، چون اخیراً در تقابل با پاری‌سن‌ژرمن به مشکلاتی خورده‌ایم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس