کد خبر 405359
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

سرمربی سفیدپوشان مادریدی از تیم دوم این شهر به عنوان حریفی سرسخت یاد کرد ولی روخی‌بلانکو را گربه سیاه تیمش نمی‌داند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی با حضور در یک کنفرانس خبری در مورد بازی امشب (سه‌شنبه) شاگردانش برابر اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: این بازی جزئی از این فصل است و من باید در پایان این رقابت‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرم. هر بازی مشکلات خاص خود را دارد و هر شکستی که در فصل جاری برابر اتلتیکو خوردیم، متفاوت بوده است.

حالا حتماً نیاز به پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل روخی‌بلانکو نداریم، چون با کسب تساوی در ویسنته کالدرون هم می‌توانیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. خوش‌شانسم، چون برای این بازی مهم تمامی بازیکنانم را در اختیار دارم. برای ارائه یک بازی خوب باید از سلاح‌های خود که عبارتند از مهارت‌های فردی، سرعت بازیکنان و بازی هجومی استفاده کنیم. فوتبال خیلی پیچیده نیست.

وی که شاگردانش در فصل جاری چهار بار مغلوب تیم دوم شهر مادرید شده‌اند، تصریح کرد: هدف ما رسیدن به جمع چهار تیم برتر رقابت‌هاست و نگرانی از بابت اتلتیکو نداریم. ما رؤیای کسب یازدهمین عنوان قهرمانی در اروپا را داریم. گل سرخیو راموس در ماه مِی 2014 در لیسبون خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بود ولی اکنون به حال فکر می‌کنیم و رؤیای کسب عنوانی دیگر در این رقابت‌ها را داریم. رئال برای پیروزی مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد ولی حتی با دو نتیجه تساوی هم شرایط صعود به دور بعد را پیدا خواهیم کرد. البته این جدالی نزدیک و پایاپای است و شانس صعود ما 50 درصد است. به هر حال ما با تمام قوا پا به این دیدار می‌گذاریم و باید بگویم خوش‌شانسم که چنین تیم شگفت‌انگیزی را دارم. شخصیت و شجاعت بازیکنان در اینگونه بازی‌ها فاکتوری مهم به شمار می‌روند.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در پایان با تمجید از سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید خاطرنشان کرد: سیمئونه مربی بزرگی است و خودش را به اثبات رسانده است. خیلی دیه‌گو را دوست دارم و باید بگویم که او یکی از بهترین مربیان جهان است. برای شخص من رقابت با سیمئونه یک افتخار و البته یک مشکل است. اتلتیکو حریف سرسختی است، چون آنها سازماندهی فوق‌العاده‌ای در خط دفاعی‌شان دارند اما گربه سیاه ما نیستند. برای روخی‌بلانکو که از شروع بازی تا سوت پایان می‌جنگد احترام زیادی قائل هستیم. دوست دارم تیم من هم از دقیقه یک تا 90 رقابت کند و دست از تلاش برندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس