کد خبر 334559
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

فرمانده انتظامی تبریز گفت: با اقدام مقتدرانه ماموران کلانتری 12 عباسی تبریز یکی از اوباش معروف که با شرارت‌های مکرر خود موجبات سلب آسایش مردم را به وجود آورده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ فرهنگ نوروزی فرمانده انتظامی تبریز، اظهار کرد: به گزارش عوامل کلانتری 12 عباسی در پی وقوع شرارت‌های مکرر در محله سیلاب و احمد‌آباد توسط فردی ملقب به علی جومونگ که موجبات ناآرامی و سلب آسایش اهالی را فراهم آورده بود موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه علی جومونگ مجدداً اقدام به عربده‌کشی و راهبندان در محله احمد‌آباد کرده است بلافاصله عوامل گشت در محل حاضر و فرد مذکور را پس از تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
 
این مقام انتظامی افزود: متهم از افراد شرور و اوباش محل است که با شرب خمرهای متعدد اقدام به تخریب اموال، ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی می‌کرد.
 
نوروزی تصریح کرد: پلیس همواره همچون سدی مستحکم در برابر فرصت‌طلبان و افراد شرور که شرارت و بزهکاری را راهی برای کسب درآمد و شهرت قرار داده‌اند ایستاده است و هرگز اجازه خودنمایی به چنین افرادی را نخواهد داد.
 
فرمانده انتظامی تبریز گفت: دستگیری این فرد شرور موجبات رضایت و خشنودی اهالی محل و شهروندان را فراهم آورد و از نیروی انتظامی به جهت دستگیری وی تشکر کردند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    بانوسوسانوروهم دستگیرکنین
  • ناشناس ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    D:
  • یوسف ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    آزادش کنید تا بره با تسو بجنگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس