رادان، در زمره یکی از مهم‌ترین و عملیاتی‌ترین مسوولان نیروی انتظامی است و تعداد زیادی از مردم در محله‌های جنوبی شهر تهران، هنوز جنب‌وجوش حضوری وی در اجرای طرح معروف به مبارزه با اراذل‌واوباش را به یاد دارند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهرماه سال 1387، درست در روزهایی که مردم در نمایشگاه‌های پلیس، محو اجرای مانورهای تعقیب‌وگریز ماشین‌های بنز پلیس و دستگیری خرابکاران فرضی بودند، خبرنگاران، خبر انتصاب سردار احمدرضا رادان رییس پلیس سابق تهران را به‌عنوان «جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور» مخابره کردند.

حالا؛ سردار احمدرضا رادان پس از سال‌ها فعالیت عملیاتی در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی و تهران به‌عنوان رییس‌پلیس و البته جانشینی فرمانده کل «ناجا» قرار است، رییس مرکز مطالعات راهبردی «ناجا» شود.

«تسنیم» روز گذشته با اعلام این خبر، از قول سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی «ناجا»، اعلام کرد: «سردار اشتری رییس کنونی پلیس اطلاعات و امنیت کشور، جایگزین سردار رادان در سمت جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور می‌شود.» سردار احمدرضا رادان یکی از عملیاتی‌ترین مسوولان نیروی انتظامی طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

او سال‌ها، رییس‌پلیس استان سیستان‌وبلوچستان و خراسان‌رضوی بود. پس از آن در مهر ماه سال 1385، پس از استعفای مرتضی طلایی، با حکم سردار احمدی‌مقدم رییس‌پلیس تهران شد.

از آن پس بود که رادان، در زمره یکی از مهم‌ترین و عملیاتی‌ترین مسوولان نیروی انتظامی قلمداد شد. تعداد زیادی از مردم در محله‌های جنوبی شهر تهران، هنوز جنب‌وجوش حضوری رادان در اجرای طرح معروف به مبارزه با اراذل‌واوباش را به یاد دارند.

استقبال مسوولان از نتایج اجرای این طرح، موجب شد به فاصله دو سال، رادان به میان رده‌بالا‌ترین مسوولان نیروی انتظامی منتقل شود و پس از پایان ماموریتش در نیروی انتظامی شهر تهران، با ارتقای درجه، جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی شد.

اجرای طرح عفاف و حجاب در قالب گشت‌های ارشاد و برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و کسانی که نیروی انتظامی آنان را به‌عنوان هنجارشکنان معرفی می‌کرد، نام او را در رسانه‌های کشور به‌عنوان یکی از قاطع‌ترین مسوولان نیروی انتظامی مطرح کرد، گرچه؛ عملکرد او؛ منتقدان خاص خود را نیز داشت.

رادان متولد اصفهان است و در یکی از مصاحبه‌های مطبوعاتی خود در ماهنامه «همشهری ماه»، در آذر ماه 1389، خویش را اینگونه معرفی کرد: «گذشته من روشن است. من بزرگ‌شده و متولد اصفهان هستم و این لهجه‌ام هم سند آن است. اما درباره خانواده‌ام باید بگویم فرزند چهارم خانواده‌ام هستم. دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودم دارم. ما کلا شش خواهر و برادر بودیم و هستیم که دو نفر از من کوچکتر هستند. پدرم هم مغازه شیشه‌بری داشت و من تابستان‌ها پیش پدرم کار می‌کردم. البته کار آنطوری که فکر کنید نه؛ بیشتر شلوغی می‌کردم و خوب سر همین شلوغی‌ها هم بعضی وقت‌ها شیشه‌ها می‌شکستند و پدرم عصبانی می‌شدند.»

او در این گفت‌وگو همچنین درباره برخی علایق خود نیز، گفته بود: «بعضی وقت‌ها شعر می‌گفتم. سبک خاصی نداشتم. بعضی‌های‌شان هستند، بعضی‌های‌شان هم گم شده‌اند.»

جانشینی سردار اشتری به‌عنوان جانشین فرمانده کل «ناجا» و ادامه فعالیت سردار رادان به‌عنوان رییس مرکز مطالعات راهبردی «ناجا» در نیروی انتظامی را می‌توان یکی از مهم‌ترین انتصابات نیروی انتظامی کشور خواند.

کسی که طی سال‌های اخیر، مهم‌ترین واکنش‌های نیروی انتظامی از زبان او ایراد شد و بسیاری از طرح‌ها به نقل از او رسانه‌ای شد؛ اکنون از حوزه عملیاتی به بخش تحقیقاتی می‌رود. آنچه در ادامه می‌آید بخشی از مهم‌ترین مقاطع و اظهار نظر‌ها در کارنامه دوساله رادان در پلیس پایتخت و کارنامه شش‌ساله او در سمت جانشین فرماندهی کل «ناجا» است.


27 مهر 1385

رادان جایگزین مرتضی طلایی رییس پلیس تهران شد

انتشار خبر بازنشستگی طلایی هنوز چندان پخش نشده بود که سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با صدور حکمی سردار احمدرضا رادان را به‌عنوان فرمانده جدید پایتخت منصوب کرد. این خبر درحالی مطرح شده بود که از مدت‌ها پیش شنیده می‌شد که سردار مرتضی طلایی قصد دارد برای حضور در شورای شهر تهران و همراهی با فرمانده سابق خود، باقر قالیباف، از نیروی انتظامی استعفا دهد. پس از آن فرماندهی نیروی انتظامی برای نخستین‌بار این خبر را تایید اما همزمان تصریح کرد تا زمان تعیین جانشینی مناسب و درخور، وظیفه فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با استعفای وی موافقت نخواهد شد.

اردیبهشت تا اسفند 1386

میدان داری سردار رادان با اجرای طرح جمع‌آوری اراذل‌واوباش

سردار رادان یک سال از آغاز فعالیتش به‌عنوان رییس پلیس پایتخت آغازگر اجرای طرحی بود که با حمایت‌ها به یکی از مهم‌ترین طرح‌های عملیاتی «ناجا» در تاریخ فعالیت خود تبدیل شد. او در نیروی انتظامی شهر تهران، طرح جمع‌آوری اراذل‌واوباش در محله‌های تهران را اجرا کرد و در فاصله زمانی شش‌ماهه توانست بخش زیادی از کسانی که «ناجا» آنها را اراذل‌واوباش می‌خواند را از سطح محلات تهران جمع‌آوری کند. انعکاس استقبال مردم در برخی محله‌های تهران در رسانه‌ها، تقدیر برخی مسوولان کشوری از اجرای این طرح، پخش موفقیت‌های این طرح در صداوسیما و انتشار تصاویری از نحوه برخورد رادان با این افراد از جمله دلایل موافقان این طرح مبنی  بر موفقیت آن در آن مقطع بود. موافقان همچنین اجرای این طرح را یکی از دلایل استقبال نیروی انتظامی کشور برای ارتقای سمت نظامی او در «ناجا» معرفی کردند.

خرداد 1386

دستگیری اراذل‌واوباش تا آخرین نفر ادامه دارد

رسانه‌ها گزارش دادند، طرح برخورد با اراذل‌واوباش تهران همچنان با اقتدار ادامه دارد و به نقل از احمدرضا رادان، گزارش دادند: دستگیری تا آخرین نفر ادامه دارد، پلیس وظیفه دارد با برخورد قهرآمیز با قداره‌بندان، باجگیران و عربده‌کشانی که با ابهت پوشالی خود از مردم سلب آسایش کرده‌اند، شرایطی را فراهم کند که اراذل‌واوباش جرات و جسارت تجاوز به حقوق مردم را پیدا نکنند. اجرای این طرح درحالی به یکی از سوژه‌های قابل پیگیری رسانه‌ها در کشور تبدیل شد که همزمان در تاریخ اول خرداد 1386 روزنامه جام‌جم در گزارشی از اجرای این طرح نوشت: «یکی دیگر از شهروندان در تماس با گروه حوادث جام‌جم در حالی که از خوشحالی بغض کرده بود، عنوان کرد: باید بر دست پلیسی که دست قداره‌بندان را از رسیدن به شمشیر و قمه کوتاه می‌کند، بوسه زد و به آنها خداقوت گفت.»

5 مرداد 1386

مصاحبه فرزاد حسنی مجری صداوسیما با سردار رادان

یکی از مهم‌ترین حواشی پیش‌آمده در دوران فعالیت سردار احمدرضا رادان، حضور او در برنامه کوله‌پشتی از شبکه سه سیما بود که با واکنش‌های متفاوتی همراه بود. رسانه‌ها در آن مقطع گزارش دادند که فرزاد حسنی، مجری برنامه عملکرد نیروی انتظامی در طرح امنیت اجتماعی را ‌زیر سوال برد و پس از آن بخش‌هایی از این مصاحبه به یکی از پربازدید‌ترین ویدیو‌ها در فضای مجازی تبدیل شد.

مهرماه 1387

رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی شد

همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های «ناجا» در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو و فرهنگسراهای تهران و در هفته نیروی انتظامی، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی، احمدرضا رادان را به‌عنوان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی معرفی کرد. رسانه‌ها در آن مقطع موفقیت‌های او در مدیریت نیروی انتظامی در شهر تهران را یکی از دلایل این انتصاب معرفی کردند.

4 آذر 1389

اوباما فهرست اموالم را منتشر کند

بعد از سفر احمدی‌نژاد به نیویورک، کاخ سفید با امضای «اوباما» یک فهرست هشت‌نفره از مسوولان ایرانی منتشر کرد که حساب‌های بانکی‌شان در آمریکا مسدود شده است که یکی از آنها سردار رادان بود. پس از آن بود که سردار احمدرضا رادان در یکی از معدود مصاحبه‌های مطبوعاتی خود با ماهنامه «همشهری ماه»به گفت‌وگو نشست. او در این گفت‌وگو صراحتا اعلام کرد: «خوشحال می‌شوم آقای «اوباما» فهرستی از حساب‌های بانکی من در خارج از کشور را ارایه کند. ایشان وارد بازی‌ای شده است که قبلا آدم‌های بزرگ‌تر از او در آن شکست خورده‌اند و به نظر من، خود مردم ما به این حرف‌ها و امضا‌ها می‌خندند و نیازی به توضیح من نیست.»

2خرداد 1390

برخورد با «هنجارشکنان شمال»

یکی دیگر از طرح‌هایی که از سوی جانشین فرمانده نیروی انتظامی سردار احمدرضا رادان عنوان شد، طرح‌ سالم‌سازی سواحل شمالی دریای خزر بود. او در این‌باره اظهار کرد: نیروی انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را برای تعطیلات تابستان در نظر دارد و ارایه خدمات مطلوب‌تر به مسافران، در اولویت اول برنامه‌های ما قرار دارد. وی گفت: با نظارت بیشتر تلاش داریم با هنجارشکنانی که استان‌های شمالی را به‌عنوان حیاط‌خلوت خود تلقی می‌کنند برخورد جدی‌تری کنیم و با به‌کارگرفتن نیروهای بیشتر در چندماهه تعطیلات شاهد عدم هرگونه هنجارشکنی باشیم.

13 شهریور 1390

رادان: دستگیری عده‌ای هنجارشکن در پارک آب‌وآتش

شهریورماه 1390، انتشار تصاویری از جشنواره آب‌بازی در بوستان آب‌وآتش با واکنش مسوولان نیروی انتظامی همراه شد. در همین رابطه سردار احمدرضا رادان در این‌باره تاکید کرد: پلیس در هر صورت با این افراد برخورد می‌کند. همچنین افرادی که با قصد و غرض اقدام به آب‌بازی می‌کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری عده‌ای هنجارشکن در پارک آب‌وآتش خبر داد و گفت: پشت موضوع آب‌بازی اهداف دیگری وجود دارد که تعدادی از جوانان وسیله رسیدن به آن شده‌اند. آنها باید بدانند که این دعوت‌ها سبب خیر نیست و دعوت به شر است. او اظهار کرد: آنچه برای پلیس ملاک است عمل در چارچوب قانون و احترام به ارزش‌ها و هنجارهاست. یک‌بار در گذشته اعلام کردیم که آب‌بازی و هنجارشکنی ممنوع است و هر کجا که خارج از این قاعده عمل شود پلیس تحمل آن را ندارد.

7 آذر 1390

هشدار رادان به گروه‌های قمه‌زنی

سردار رادان در آذرماه 1390 نیز طی اظهارنظری به گروه‌هایی که اقدام به قمه‌زنی در ملاعام می‌کنند هشدار داد و اعلام کرد: در صورت شدت‌یافتن این خرافات، نیروی انتظامی طبق سنوات گذشته برخورد خواهد کرد و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت نخواهد بود.

9 آذر 1390

اولتیماتوم رادان به دانشجویان باقیمانده در سفارت

آذرماه 1390 طیفی از دانشجویان ایران، با اعتراض نسبت به سیاست‌های کشور انگلیس اقدام به حضور در سفارت انگلیس در تهران کردند. در آن مقطع سردار احمدرضا رادان به‌عنوان یکی از مسوولان نیروی انتظامی با حضور در محل سفارت به دانشجویان حاضر در این تحصن اولتیماتوم داد تا در فرصت تعیین‌شده از محل سفارت خارج شوند. اقدامی که با انتقاد‌هایی همراه بود اما در آخر با تقدیر برخی مسوولان کشور از اقدام نیروی انتظامی نیز همراه شد.

18 اردیبهشت 1391

رادان مصادیق بدپوششی را اعلام کرد

لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتو بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است. اعلام این مصادیق از سوی رادان آغاز جدیدی بر نحوه فعالیت گشت‌های ارشاد در کلانشهر‌های کشور بود. موافقان اعلام این مصادیق در آن مقطع عنوان کردند اعلام این مصادیق می‌تواند مانع برخورد‌های سلیقه‌ای در بحث عفاف و حجاب شود.

9 خرداد 1391

رادان: از برپایی نمایشگاه‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند جلوگیری می‌کنیم

همزمان با بالاگرفتن فعالیت گشت‌های ارشاد در کشور، احمدرضا رادان شکل جدیدی از اجرای این طرح را در کشور رسانه‌ای کرد. او پس از انتشار اخباری در مورد پلمب برخی غرفه‌های نمایشگاه مواد غذایی در تهران، در مورد چرایی پلمب 80 غرفه نمایشگاه مواد غذایی در تهران بزرگ نیز اظهار کرد: متصدیان غرفه‌های یادشده از حجاب مناسبی برخوردار نبودند. جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: مسوولان نمایشگاه‌ها اگر نتوانند مسایل مربوط به عفاف و حجاب را در نمایشگاه‌هایشان رعایت کنند، پلیس اجازه برپایی نمایشگاه را نخواهد داد.

5 تیر 1391

اولتیماتوم به بیمارستان‌ها برای استفاده از کراوات و آرایش پرسنل

پس از اقدامات «ناجا» در رابطه با جلوگیری از برپایی نمایشگاه‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، نوبت به بیمارستان‌های کشور نیز رسید. سردار رادان در تیرماه 1391 طی اظهارنظری گفت: رسما اعلام می‌کنم که پلیس حتما با بخشی از سازمان یا بیمارستان خصوصی که از آرایش و کراوات به صورت سازمان یافته استفاده می‌کند، برخورد می‌کند. او استفاده از کراوات را ترویج نمادغرب دانست و گفت: اگرچه پیش از این نیز به صورت مکتوب اعلام کرده‌ایم اما بار دیگر و همین‌جا به روسای بیمارستان‌ها اعلام می‌کنم با آن بخشی که به صورت سازمان‌یافته افراد از آرایش غلیظ یا کراوات استفاده می‌کنند، برخورد خواهد شد. پس از آن بود که مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در واکنش به اظهارات جانشین فرماندهی «ناجا» اعلام کرد: به‌طور حتم هم‌اکنون مسایل و موضوعات مهم‌تری در حوزه سلامت وجود دارد.

27 تیر 1391

منظور رییس‌جمهور سازمان‌های دیگر بود

تیرماه 1391، محمود احمدی‌نژاد طی اظهارنظری اعلام کرد: «نیروی انتظامی به جای آنکه سینماها و رستوران‌ها را ببندد باید به مردم حق انتخاب دهد. اگر مراسم‌ها، آداب، رسوم، سنت‌ها، غذاهای ایرانی و فرهنگ بومی و ملی ما در کتاب‌های دانش‌آموزان گنجانده شود، قطعا آنها حق انتخاب داشته و دیگر شاهد نخواهیم بود که نیروی انتظامی فلان سالن غذاخوری، سینما یا مراسم‌هایی را ببندد.» پس از آن، سردار رادان در جمع خبرنگاران گفت: «به‌نظرم بخشی از فرمایشات رییس‌جمهور متوجه وظیفه ارگان‌هایی بوده که باید در این طرح‌ها حضور می‌داشتند.» او همچنین گفت: «نیروی انتظامی انتقادات را به گوش جان می‌شنود. ما در چرایی اجرای طرح‌ها بحثی نداریم اما در بحث اجرای ماموریت‌ها بحث‌هایی وجود دارد. نیروی انتظامی همواره به انتقادات توجه ویژه‌ای داشته است.»

12 مهر 1391

سردار رادان و سردار بتولی، مامور برخورد با اخلالگران بازار ارز

مهرماه 1391، همزمان با بالارفتن قیمت ارز در کشور، سردار رادان، ماموریت مهمی از سردار اسماعیل احمدی‌مقدم دریافت کرد. او به همراه سردار بتولی رییس پلیس آگاهی کشور مامور برخورد با اخلالگران بازار ارز شد.

25 آذر 1391

رادان: من و سردار احمدی‌مقدم از مصاحبه آیت‌الله لاریجانی‌ به وجد آمدیم

سردار احمدرضا رادان با اشاره به انتشار فیلم زورگیری چهارسارق در سایت‌های مختلف، اظهار کرد: انتشار و توزیع این فیلم در فضای مجازی و خبری و نیز نگرانی حاصل از آن باعث شد تا این موضوع حتما مورد پیگیری و برخورد قرار گیرد. جانشین رییس پلیس کشور با اشاره به سخنان رییس قوه قضاییه از آغاز دور تازه برخورد با اراذل‌واوباش خبر داد. جانشین فرمانده نیروی انتظامی درخصوص مصاحبه رییس قوه‌قضاییه درباره برخورد با اشرار، گفت: بنده و سردار احمدی‌مقدم بعد از مصاحبه آیت‌الله لاریجانی بسیار به وجد آمدیم زیرا زمانی که ایشان و دادستان محترم کل کشور در مورد موادمخدر صنعتی مواضع قاطعانه‌ای گرفتند، باعث شد که وضعیت در تولید و قاچاق موادمخدر صنعتی تغییر کند و با برخورد‌های قاطعانه‌ای که انجام شد، نگرانی‌های مردم، پلیس و حتی دستگاه قضایی نسبت به این موضوع به شدت کاهش پیدا کند.

8 دی‌ 1391

رادان: حضور پلیس در پیست‌های اسکی

در دی‌ماه سال 1391 جانشین فرمانده نیروی انتظامی از حضور پلیس در پیست‌های اسکی در راستای تامین امنیت و برخورد با زشتی‌ها و کج‌کارکردی‌ها خبر داد.

16 مرداد 1392

توضیحات رادان درباره دلایل جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه

دلیل ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هنگام بازی آقایان برای حفظ کرامت و ارزش بانوان است و خانم‌ها زمانی که سالن مختص آنها باشد، اجازه ورود دارند. ارزش و کرامت بانوان بیش از این است که در ورزشگاه‌ها با آن معامله شود. این توضیحات رادان درباره دلایل جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه بود که در مردادماه سال 1392 اعلام شد. جانشین فرماندهی انتظامی درباره دلایل جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه گفت: تا وقتی زیرساخت‌های مناسب و لازم برای ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ایجاد نشود؛ خانم‌ها نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها وارد شوند.

منبع: شرق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • حمید ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    درود خدا بر سردار رادان شیر سربلند مبارزه با فساد در ایران.سردار خیلی مردی همیشه سربلند باشی.
  • ناآشنا ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    در باره بد حجابی. به ویژه مخلوط شدن زن ومرد در مترو چه کار کرده اید.مسئو لین از ریزش رای های انتخابات واهمه دارند چون تعدادی رای مربوط به همین آزادی خواهان مجهول الشخصیت هست.
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    برنامه های اقای رادان تاثیری در کاهش جرم وجنایت نداشت
  • بنده خدا ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    ببخشيد سال 1388 كوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    سردار رادان، دوست داریم.
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    منبع: شرق؟؟؟
  • مجتبی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    خسته نباشی سردار سلحشور و بی ادعا... بهترین دعایم برایت عاقبت بخیری و امیدوارم با همرزمان شهید خود و با مولایتان امام حسین ع محشور شوید.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    شرق هم شد منبع منبع دروغ
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    باشه..شما خوبيد...جالبه بدوني من تو يه شركت 3500 نفري مشغول به كارم و شرط استخداممون هم زدن كراوات براي آقايون هستش....هه هه هه هه....البته مشرق به ياد احمدي نژاد بايد دروغ بگه به ملت
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    اگه سطح ادب بعضی کارکنان رو بالای خط فقر مطلق میاورد هم نورعلی نور میشد!
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    رادان را خیلیا نمیشناسند ولی همینو بدونید وجودش در شرق کشور نعمتی بود من سرباز سیستان بودم وهابی را بدون دادگاه اعدام میکرد به خدا امنیت بود امسال رادان برای شرق کشور خیلی مفید هستند
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    سال 88 رو قورت دادید؟ البته منکر زحمات این سردار نمیشیم.خداقوت سردار.
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    چند روز پیش با خانواده در قزوین در بستنی فروش داداش سیا بودم که ناگهان هشت نفر قمه بدست جلو مغازه به جان هم افتادند و فحشهای ناموسی با صدای بلند وعربده کشی توجه همه را به آنها جلب کرد حدود نیم ساعت چاقوکشی ادامه داشت اما از ماموران خبری نبود این امنیت جمهوری اسلامی است ؟
  • یوسف ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام میگی قزوین!!؟؟ اونم تو یه جا !!بعدشم میگی اینه امنیت جمهوری اسلامی!؟؟ بی انصاف!!؟؟ باید بری یه مدت تو سوریه و عراق و افغانستان زندگی کنی تا بفهمی نا امنی!؟ یعنی چی!!؟؟ البته نیروی انتظامی باید قاطعانه با این اراذل و اوباش برخورد کنه تا جرأت نکنن روز روشن و در انظار عمومی این غلطا رو بکنن و باعث آزار و اذیت مردم شوند.
  • حسین ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    از خوندن این مطالب که از قول جناب سردار بیان گردید بسیار بسیار لذت بردم خداوند حامیتان باشد سردار اسلام
  • علی امیرعسجدی ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام و درود بر همۀ سربازان پیدا و پنهان وگمنام آقا امام زمان«عجّ»پاینده باشی سردار رادان و ای همۀ منادیان حق وپرچمدار مبارزه با ظلم و جور و فســاد و تبعیض و اعتیاد و ... ای آرام بخشان جامعه از التهاب نا امنی ؛خداپشت و پناهتان مولا علی«ع»یارتان ودعا وسلام و صلوات رهبرفرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و همۀ عاشقان الله نثارتان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس