فرمانده نیروی انتظامی گفت: یک مامور مومن و با انگیزه بهتر از 10 پلیس بی انگیزه است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز سه شنبه در سی و سومین مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم انتظامی اظهار داشت: انتظار، یک آرمان در مکتب ما است و کسی که منتظر صلح جهانی، عدالت و مساوات است باید در این مسیر گام بردارد.

وی ادامه داد: باید آرمانها را که می خواهیم در زمان ظهور محقق شود دنبال کنیم و اگر کسی به فیض رویت نرسید فرقی نمی کند چرا که اصل انتظار مهم است.

به گفته رئیس پلیس کشور، انتظار نشستن و دعا کردن نیست و اصل انتظار مجاهدت برای زمینه سازی ظهور است. انتظار فقط موضوع شیعه نیست و در نهاد هر انسان و مکتبی وجود دارد که مصلح کل ظهور کرده و فساد و ظلم ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه وعده ظهور الهی و قطعی است افزود: اگر یک روز از این دنیا باقی مانده باشد نیز این امر محقق می شود. امروزه علما و ماموران پلیس به عنوان امنیت آفرینان در صف مقدم هستند و کسی که مدعی سرباز امام و زمینه ساز ظهور است باید به رنگ او در بیاید. ضمن این که شعارها باید به شعور تبدیل شود.

احمدی مقدم با بیان اینکه ارتش ها برای جنگ تشکیل می شوند و حتی ممکن است یک روز نیز به جنگ اعزام نشوند افزود: پلیس هر روز در حال انجام ماموریت است و این ماموریت ها وظیفه دایمی پلیس است. پلیس ایران با پلیس هیچ کجا قابل قیاس نیست چرا که ما حافظ ارزشها و مردم هستیم و پلیس سایر کشورها حافظ حاکمان است. نیروهای ما لباس مقدسی بر تن می کنند که این لباس مانند لباس روحانیت با درجه پایین تر اما مقدس است.

به گفته وی، اگر ماموری می خواهد امنیت ایجاد کند و با متجاوز بیرونی مقابله ابتدا باید با دشمن درونی مبارزه کند. نیروهای پلیس باید با قرآن و ادعیه مانوس باشند.  پلیس باید برای ورود به میدان و مقابله با پلیدی ها مراقب خودش نیز باشد که این امر با انس با قرآن ایجاد می شود.

رئیس پلیس کشور خواستار پاسداری از محیط سالم در نیروی انتظامی شد و افزود: یک افسر مومن بهتر از 10 پلیس بی انگیزه است. کسی که در لباس خدمت ظاهر می شود نباید خیانت کند و ما نیز موظفیم بهترین تجهیزات، علوم و فنون را برای مامورانمان فراهم کنیم. این در حالی است که مسئله مهمتر وجود انگیزه در میان ماموران است. عشق به خدمت باید در ما وجود داشته باشد و تمام فکر و ذهن ماموران پلیس خدمت به مردم باشد. یک مامور فداکار و متدین به اندازه یک یگان کار می کند.

وی در پایان گفت: میدان ظلم همچنان وجود دارد و امیدواریم که روزی این میدان از بین برود و عدل در جهان حاکم شود. نیروهای پلیس نیز باید در خط ولایت و نهضت ائمه حرکت کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس