کد خبر 382879
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت از دستگیری سه شرور مست در پشت بام‌ خانه‌های محله شوش خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ محمدحسن خلیلی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت، در این‌باره گفت:‌ در ساعت 23:45 روز 15 دی ماه امسال گزارشی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در میان مردم از سوی سه تن از اراذل و اوباش محله شوش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد.

ویافزود: به دنبال این گزارش بلافاصله ماموران تخصصی کلانتری 159بی سیم به موقعیت مذکور اعزام شده و مشاهده کردند که در محل تعداد زیادی از اهالی جمع شده ادعا دارند که چند نفر با عربده کشی مستانه و تخریب چهار دستگاه خودرو سبب ایجاد رعب و وحشت شدید میان اهالی شده‌اند

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با بیان اینکه این سه شرور پس از اقدام مجرمانه خود به پشت بام منازل اهالی محل فرار کرده بودند، گفت: ماموران پلیس با رعایت موازین قانونی و اخذ مجوزهای لازم سه متهم به هویت های «منصور»19 ساله، «اردشیر»، 17 ساله و «کامبیز» 21 ساله را در حالی که هر سه شرب خمر کرده و حالت عادی نداشتند در پشت بام منازل شهروندان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

خلیلی ادامه داد:‌سه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به مقام قضایی ارجاع شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    خودشون وخواهرمادرشون رو اعدام کنید
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ابلهای بی سواد هنوز گوسفندها نمی دونن تو دنیا چه خبره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس