کد خبر 316462
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

یکی از اوباش خیابان 17 شهریور جنوبی با نام مستعار "منصور ریزه" دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 22 و 30 دقيقه شب گذشته حسب گزارش مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر شرارت و تخريب تعدادي اتومببل سواري توسط اراذل و اوباش سطح حوزه اين يگان در آدرس خيابان 17 شهريور جنوبي،خيابان ابوفاضلي ، واحدهاي گشت به سرعت در محل حاضر شدند.

پس از بررسي مشخص گرديد تعدادي از اراذل و اوباش «سطح 3» اين حوزه به هويت هاي «منصور ريزه»، «فرامرز پاکوتاه»، «عماد»، «ماهان»، «آرمان» و «احتشام» که اقدام به تخريب خودروهاي شهروندان کرده اند ساعاتي پيش در منزل مادربزرگ «منصور ريزه» حضور يافته و پس از مشروب خوري اقدام به درگيري با همديگر کرده که نسبت به شکستن شيشه هاي منزل مادربزرگ متهم اقدام کرده و درگيري نامبردگان به خارج از منزل و در کوچه ادامه مي يابد تا اينکه تعداد سه دستگاه خودرو مربوط به شهروندان که در آدرس اعلامي پارک شده بود مورد تخريب قرار مي گيرد و به محض حضور شهروندان از محل متواري مي شوند.

در ادامه مراتب از طريق تماس تلفني 110 به کلانتري اعلام و با حضور عوامل در محل نفرات مربوطه شناسايي و دستورات قضايي در خصوص دستگيري نامبردگان اخذ و عوامل تخصصي در کلانتري حاضر و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داند.

در ادامه در خصوص شرارت و تخريب، عوامل عمليات تجسس و اطلاعات اين يگان دستگيري فردي از اراذل و اوباش که يکي از متهمين به هويت «منصور ريزه» 22 ساله را شناسايي کرده و پس از اخذ دستور از مقام محترم قضايي بصورت تلفني در خصوص دستگيري وي در آدرس ميدان غياثي مراتب پس از شناسايي آدرس که مربوط به منزل پدر متهم بود وي را حين متواري شدن از بالاي پشت بام با رويت مامورين دستگير و به کلانتري دلالت دادند.

پس از تحقيق و بازجويي اوليه مشخص گرديد متهم داراي سوابق متعدد در خصوص شرب خمر،درگيري و شرارت و همچنين سرقت لوازم خودرو است و در خصوص شرارت و تخريب فوق نيز مشارکت داشته است.

سرگرد محمدحسين اميني رييس کلانتري 159 بي سيم با اعلام اين خبر، افزود: تلاش ماموران براي دستگيري ديگر متهمان اين پرونده کماکان ادامه دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: جام‌جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس