کد خبر 316521
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

سخنگوی قوه قضائیه گفت: اجازه نمی دهیم عده ای بی حجابی و بی عفتی را در جامعه ترویج دهند. از نیروی انتظامی می خواهیم با باندها و افرادی که بدحجابی را در جامعه دامن می زنند برخورد شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حجت الاسلام  غلامحسین محسنی اژه ای روز دوشنبه در شصت و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: به کسانی که فرهنگ ابتذال را ترویج می کنند و در کشور اسلامی بر خلاف شرع و خواست ملت بی عفتی و بی حجابی را ترویج و دامن می زنند تذکر می دهم که این کشور اسلامی است و مردم آن نیز مسلمان هستند. ضمن این که قانون اجازه چنین کاری را نمی دهد.

وی ادامه داد: اگر این افراد به اقدامات مجرمانه همچنان ادامه دهند دستگاه قضائی و نیروی انتظامی ناگزیر به برخورد با این افراد است و از نیروی انتظامی به خاطر این که با جرایم مشهود این حوزه برخورد می کند تشکر می کنم.

دادستان کل کشور با بیان این که دستگاههای ذیربط در این حوزه باید به تکالیفشان عمل کنند تاکید کرد: از نیروی انتظامی مصرانه می خواهم با عده محدودی که فضای جامعه اسلامی را بر هم می زنند برخورد کنند. ضمن این  که نیروی انتظامی باید باندها و گروه هایی که در این رابطه فعال هستند را شناسایی کند. پلیس می توانند در صورت نیاز از دستگاههای اطلاعاتی نیز برای شناسایی این باندها کمک بگیرد.

وی با اعلام اینکه قوه قضائیه از اقدامات درست نیروی انتظامی در این حوزه حمایت می کند افزود: به تمامی دادستانها نیز سفارش شده است در صورتیکه بی قانونی را در این حوزه مشاهده کردند از ضابطین بخواهند که با آنها برخورد شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    0 0
    تو رو خدا به داد فرهنگ عفاف و حجاب برسید کار بیخ پیدا کرده
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    0 0
    ahsant
  • احمدخواجوند ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    از حرف بكاهيد و بعمل در آييد
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    من مست و تو دیوانه ---مارا که برد خانه صدبار به تو گفتم--- کم خور دو سه پیمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس