کد خبر 311312
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این مطلب که امسال بر مواد فروشان و سارقان سخت خواهد بود گفت: باید امسال ترمز وقوع سرقت‌ها را بکشیم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار رادان در همایش کاربردی مدیریت در جرم سرقت اظهار داشت: می‌خواهیم با تمام مشکلات امسال در موضوع سرقت کار بزرگی انجام دهیم.

وی گفت: امسال باید ترمز سرقت را بکشیم مانند موضوع تصادفات که این کار را انجام دادیم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: در موضوع سرقت هم می‌خواهیم همه دستگاه‌ها را پای کار بیاوریم چرا که هر موقع اراده کردیم کاری انجام شود انجام دادیم.

وی با اشاره به سرقت منزل، مغازه، موتورسیکلت و خودرو گفت: این 4 سرقت از سرقت‌هایی است که مردم را آزار می‌دهد و نشان دهنده بیشترین جرم ها و سرقت‌ها است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: باید برای سرقت وقت طلایی و برنامه بگذاریم؛ ‌سرقت راحت است و باید چرایی راحت‌بودن سرقت را پیگیری کنیم.

سردار رادان با بیان این مطلب که باید ببینیم در کدام موضع جرم سرقت بیشتر است گفت: عملیات پیشرفتانه یعنی اینکه کاری کنیم تا به دزد سخت بگذرد باید به صنوف وارد شویم و به عنوان نمونه نباید با نصب در شیشه‌ای معمولی کار را برای دزدان راحت کرد.

وی با اشاره به برهم زدن سازمان جغرافیایی جرم گفت: باید سازمان جغرافیایی جرم بر هم زده شود و باید مطالعه کنیم چرا یکی از خودروهای داخلی سرقت بیشتری دارد و باید این موضوع را به چالش بکشید.

سردار رادان ادامه داد: باید به طرح‌ها توجه کنیم و گشت‌های هوشمند پلیس راه‌اندازی شود و موضوعاتی که می‌تواند به سرقت نزدیک شود را از بین برد.

وی تصریح کرد: امسال بر مواد فروشان و سارقان سخت خواهد بود. اگر موادفروشان خرد را دستگیر می‌کنیم باید برای مجدد دستگیر نشدن آنها برنامه‌ای داشته باشیم. همچنین در مورد سارقان مشهور که اذیت و آزار می‌کنند نیز باید طرح داشته باشیم.

سردار رادان به طرح مکنا اشاره داشت و گفت: نظام تشویق و تنبیه مانند طرح مکنا خواهند بود و از این روش باید برای مقابله با سرقت بهره بگیریم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    متاسفانه در طول تعطیلات نوروزی گشت های نیروی انتظامی تو محله ما که تقریبا از ساعت یازده شب به بعد صفر بود و چندین منزل مورد سرقت قرار گرفت،چند خودرو سرقت شد و... مجبور بودیم شبها با همکاری همسایه ها مواظب باشیم ، پارسال دایم حضور پلیس مشهود بود،امسال حتی به پلیس زنگمیزدیم چند ساعت بعد میومدن،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس