انصاری در اظهاراتی جالب‌توجه منتقدان دولت در عرصه سیاست خارجی را همسو با رسانه‌های صهیونیستی توصیف کرده و این نکته را یک ملاک و معیار برای غلط بودن انتقادات عنوان کرد.

گروه سیاسی مشرق - روزنامه‌های کشور، در لابه‌لای اخبار و مطالب تولیدی خود، به نکات، اخبار و مفاهیمی اشاره می‌کنند که انتخاب و بازنشر آنها می‌تواند مورد علاقه مخاطبان یک رسانه باشد. آنچه در ادامه می‌خوانید گزیده‌ای از مطالب امروز روزنامه‌های کشور به انتخاب خبرنگاران گروه سیاسی مشرق است.

***


رفتار بولدوزری گماشته افراطیون در 23 دانشگاه

کیهان نوشت: عضو حزب منحله مشارکت و از حامیان فتنه 88 تایید کرد که با وی برای مدیریت دانشگاه الزهرا(س) صحبت شده است.«ف.ر» در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: در این باره با من صحبت شده اما حکم انتصاب هنوز به دستم نرسیده است.وی ادامه داد: تا زمانی که حکم را دریافت نکنم نمی‌توانم به طور قطع ریاست در دانشگاه الزهرا(س) را تایید کنم؛ تا لحظه آخر امکان تغییر همه چیز وجود دارد.هم‌اکنون دکتر انسیه خزعلی رئيس دانشگاه الزهرا می‌باشد.«ف-ر» از جمله نمایندگان افراطی متحصن در مجلس ششم بود که صلاحیت وی به خاطر همراهی با افراطیون در انتخابات مجلس هشتم و شورای شهر چهارم تهران رد شد.

در همین حال و در حالی که روز گذشته خبرگزاری فارس از برکناری سیدحسین حجازی رئيس حراست وزارت علوم توسط فرجی‌دانا (به خاطر جلوگیری از حضور افراد مسئله دار مرتبط با فتنه در این وزارتخانه) خبر می‌داد، خبرگزاری تسنیم گزارش داد که فرجی‌دانا با برکناری رؤسای 23 دانشگاه و پژوهشگاه، رکوردی بی‌سابقه در حجم تغییرات در سطح وزارت برجای گذاشته است.بر این اساس از جمله رؤسای دانشگاه‌های خواجه‌نصیر، پیام‌نور، اصفهان، گیلان، شیراز، یزد، تبریز، علم و صنعت، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، تفرش، جندی‌شاپور، ارومیه، باهنر کرمان، امام خمینی قزوین، اراک، علوم پزشکی و منابع طبیعی گرگان، و پژوهشگاه‌های علم و فناوری اطلاعات، تربیت‌بدنی، مهندسی ژنتیک، پلیمر و پتروشیمی، علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز از جمله مراکزی بوده‌اند که با کودتای خزنده افراطیون وزارت علوم مواجه شده‌اند.برخی معاونین فرجی‌دانا نیز از فعالان فتنه 88 هستند که از جمله دو تن از آنها نتوانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند. فرجی‌دانا اخیراً از مجلس کارت زرد (تذکر) گرفت.


سانتریفیوژها دیگر نمی چرخند/ آبشارهاي غني‌سازي 20درصد در نطنز و فردو مهر و موم شد

روزنامه وطن امروز نوشت: این یک عقب‌نشینی تمام‌عیار است. شاید عقب‌نشینی محترمانه‌ترین تعبیر برای کاری باشد که دیروز در ایران انجام شد. دیروز دولت ایران کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به نطنز و فردو برد. بازرسان آژانس دیروز در نطنز 2 آبشار و در فردو 4 آبشار مربوط به غنی‌سازی 20 درصد را پلمب کردند. دیروز خبرگزاری دولتی ایرنا عکس‌هایی منتشر کرد که نشان می‌داد بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حال پلمب کردن آبشارهای سانتریفیوژ در نطنز هستند. این تاسیسات پس از شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن به نام این شهید نامگذاری شد. شهید احمدی‌روشن نقش ویژه‌ای در راه‌اندازی تاسیسات نطنز داشت و به همین دلیل نیز به شهادت رسید. بعدها یک روزنامه‌نگار یهودی حامی اوباما در کتابی نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا نقش ویژه‌ای در ترور دانشمندان هسته‌ای داشت. نقش بازرسان آژانس در شناسایی دانشمندان هسته‌ای ایران نیز واقعیتی بود که از همان ابتدا روشن بود. نشت اطلاعات از آژانس به سرویس‌های جاسوسی بویژه سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی و اقدام مشترک آنان در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران یکی از اعتراضات همیشگی ایران به رفتار غیرقانونی این نهاد بین‌المللی بود.

دیروز بازرسان همان آژانس بین‌المللی به سایت شهید احمدی روشن رفتند و آبشارهای غنی‌سازی 20 درصد را پلمب کردند. آنها بلافاصله پس از پلمب نطنز، راهی فردو شدند و 4 آبشار غنی‌سازی 20 درصد فردو را نیز پلمب کردند. با پلمب این 6 آبشار، غنی‌سازی اورانیوم 20 درصدی در ایران به طور کامل متوقف شد. دولت ایران در توافق 3 آذر در ژنو تعهد داد غنی‌سازی 20 درصد خود را تعطیل کند. دیروز در نطنز تمام سیلندرهای خوراک‌های زنجیره سانتریفیوژهای 20 درصدی جدا شدند و خطوط ارتباطی در تاسیسات نطنز قطع شد. در فردو نیز 4 آبشار دیگر به همین سرنوشت دچار شدند. سانتریفیوژهای مربوط به فرآیند غنی‌سازی 20 درصد جزو سانتریفیوژهای پیشرفته محسوب می‌شوند. دیروز سانتریفیوژهای پیشرفته ایران پلمب شد.


زیباکلام: روحانی پوپولیست است چون به میان مردم رفت(!)

بر اساس گزارش کیهان، دو تن از عناصر نزدیک به گروهک‌های نهضت آزادی و ملی- مذهبی، سفر استانی رئيس جمهور به خوزستان را پوپولیستی خواندند.مرتضی کاظمیان از اعضای متواری گروهک ملی- مذهبی به رادیو فردا گفت: متأسفانه احمدی‌نژاد پایه‌گذار یک روندی شد مبنی بر اینکه به اتفاق اعضای دولت به سفر استانی برود که 107 سفر بود. او بدین ترتیب یک تعاملی را با جامعه برقرار کرد و همین روش پوپولیستی در سفر روحانی نیز تعقیب شد.وی افزود: روحانی به هنگام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری‌اش این سفرهای استانی را نفی نکرد و حتی اعلام کرد که سفرها را ادامه خواهد داد اما در شکل، ترکیب و صورتی جدید. متأسفانه آن وجه سفرهای استانی احمدی‌نژاد که با گردش در خیابان‌ها و کشاندن توده مردم به دنبال خودش(!) و دریافت نامه‌ها توسط مردم توام بود، تغییر معنی‌داری رخ نداد. این امر متأسفانه باز در این سفر آقای روحانی هم رخ داد.

وی افزود: هر چند که تلاش شد که آن در واقع وجه پوپولیستی سفرهای آقای احمدی‌نژاد تقلیل پیدا بکند اما همچنان اعلام یکسری خبرهای خوش یا وعده یا قول‌های مختلف در این سفرهای استانی از طرف آقای روحانی هم به‌خصوص آن وجه این سفرهای خیابانی در سفر آقای روحانی هم تکرار شد. همچنین صادق زیباکلام که پیش از این نیز به روحانی به خاطر تأسی به احمدی‌نژاد حمله کرده بود، در مصاحبه با سایت صدای ایران اظهار داشت: با کمال تاسف با این نظر موافقم که رگه‌هایی از پوپولیسم احمدی‌نژاد در روحانی نیز وجود دارد که در سفر به خوزستان دیده شد. من امیدوار بودم در پاسخ به چنین سؤالی پاسخ منفی بدهم. اما متأسفانه باید بگویم بله، همینطور است تفاوت روحانی با خاتمی همین است که آقای خاتمی هیچگاه حاضر نشد تن به پوپولیسم بدهد و مطالبی بگوید که باعث تهییج افکار عمومی و مخاطبین ایشان شود. اما به نظر می‌رسد آقای روحانی متاسفانه هر از گاهی دمی به خمره می‌زند و ابایی از پوپولیسم ندارد که نمونه بارز و تاسف‌بار آن همین مطالبی بود که در خوزستان گفتند. به نظر من بیان این صحبت‌ها از سوی ایشان بسیار نامناسب بود و برای افراد تحصیل‌کرده و کتاب‌خوان جامعه فارغ از اینکه صحبت ایشان هیچ واقعیتی نداشت در عین حال تاسف‌آور هم بود.

زیباکلام این را هم گفته که «در عرصه داخلی تشابهات روحانی وخاتمی تا حدود زیادی کم است. آقای خاتمی روی آزادی مطبوعات، آزادی اندیشه و حاکمیت قانون خیلی تاکید داشتند، اما آقای روحانی روی این موضوعات خیلی تاکید و اصرار ندارند و از این موضوع می‌توان به عنوان تفاوت آقای خاتمی و روحانی یاد کرد. تفاوت دیگر اینکه آقای خاتمی نگران نبودند که اصولگرایان درباره ایشان و موضع‌گیری‌ها وگفتمان ایشان چه واکنشی نشان می‌دهند. اما آقای روحانی دقیقاً بر عکس هستند و به نظر می‌رسد دغدغه زیادی دارند که موضع‌گیری‌هایشان اگر به مذاق اصولگرایان خوشایند نباشد آنها چه واکنشی نشان خواهند داد.


علائم گسترش دامنه مشکلات اقتصادی آغاز شده است

رسالت در سرمقاله خود نوشت:
در حالی که علائم، از گسترش و بسط دامنه مشکلات اقتصادی آغاز شده از دی‌ماه هزار سیصد و نود (نقطه آغاز فلج‌کننده‌ترین تحریم‌های تاریخ) حکایت دارد، نگاه دولت، همچنان به بیرون است.

آنها در جریان رقابت‌های انتخاباتی، دشواری‌های اقتصادی را نه ناشی از تحریم‌ها، بلکه محصول سوء تدبیر دکتر محمود احمدی‌نژاد تبلیغ می‌کردند، و این روزها، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسند که آنها در جمع دوستان اعتراف می‌کنند که نمی‌توانند بهتر از گذشته این تحریم‌ها را تدبیر نمایند. آنها از سر آنکه مهم‌ترین شعار انتخاباتی خود را پس نگیرند، نمی‌توانند وضع فوق‌العاده و جنگی ناشی از تحریم‌ها را در جامعه اعلام کنند، و تمام "ظرفیت"ها را برای حفظ کشور در یک جنگ نمایان اقتصادی بسیج نمایند. آنها مجبورند شعارهای انتخاباتی خود را پس نگیرند.

بله؛ واقعیت تلخی است، اینکه دموکراسی و رقابت‌های ویرانگر انتخاباتی، در عین مواهبش، باز به بلای جان این کشور تبدیل شده است، و دولتمردان، به دلیل تبلیغات انتخاباتی غیر واقع‌بینانه و باب طبع طبقه متوسط شهری، نمی‌توانند از تمام "ظرفیت"ها برای حفظ استقلال کشور استفاده کنند. آنها خود را مجبور می‌بینند که شعارهای انتخاباتی خود را پس نگیرند.ولی، واقع آن است که کشور برای دفاع از استقلال و توسعه خود، مجبور است که وضع فوق‌العاده اعلام کند و تمام "ظرفیت"های درونی اقتصاد کشور را که کم هم نیست، برای دفاع از کشور "بسیج" نماید. هیچ راه دیگری وجود ندارد.

مجوز ويژه دولت به 13 ديپلمات ايراني بازگشته از کانادا

خراسان نوشت: بر اساس مصوبه هيئت وزيران که در اوايل دي ماه تاييد و توسط اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور به دستگاههاي مربوطه ابلاغ شده، ورود و ترخيص خودروهاي 13 ديپلمات ايراني که پس از کارشکني هاي دولت کانادا در فعاليت هاي سفارت ايران در اتاوا، چندي پيش از اين کشور به ايران بازگشته اند، با تاييد ليست ارسالي از سوي وزارت خارجه، مجاز اعلام شده است.

دفاع و انتقاد برادران مطهری و احمدی‌نژاد

ایران نوشت: خبر رسیده که روز گذشته شاهد دو رویکرد متفاوت از دو برادر شناخته شده در عرصه سیاست بودیم. نخست حمایت محمد مطهری از برادرش «علی» و دوم انتقاد داوود احمدی‌نژاد از برادرش «محمود». به گزارش ایسنا، محمد با اشاره به نطق اخیر برادرش ضمن طرح انتقاداتی به برخی مواضع این نماینده تهران، تأکید کرد که نظام به علی مطهری‌ها نیاز دارد. به نوشته وی، خاموش شدن صدای علی مطهری به عنوان یک منتقد، خواست دو گروه متضاد است؛ یکی برخی دوستان نظام که به دنبال سکوت قبرستانی در جمهوری اسلامی هستند و دیگر دشمنان نظام که می‌خواهند بگویند که تحمل نظام از حداقل هم کمتر است. اما داوود احمدی‌نژاد در ادامه انتقاداتش به اطرافیان محمود احمدی‌نژاد گفته: مشکل اصلی برادرم، راه دادن به افراد ناصواب در اطراف خودش بود. او به «پنجره» گفته: من خانواده این افراد ناصواب را نبش قبر کرده‌ام. اینها اصلاً دین ندارند.

شکسته شدن پلمب دفتر حزب مشارکت

روزنامه ایران نوشت: یک خبر دیگر این که خبرگزاری فارس از شکسته شدن پلمب ساختمان حزب مشارکت از سوی افراد ناشناس و انجام تردد‌های مشکوک به آن خبر داده است. این خبرگزاری نوشته: «پیگیری‌ها مبنی براینکه فک پلمب با حکم قضایی صورت گرفته است یا خیر، بی‌نتیجه مانده است.» پیش از این محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه گفته بود: «این حزب نباید تحت این عنوان فعالیتی داشته باشد در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.»

يک وزير: برگزاري کلاس آموزشي و توجيهي در هتل ممنوع

خراسان نوشت: بر اساس دستور چندي پيش يکي از وزراي اقتصادي دولت به مديران زير مجموعه، برگزاري هرگونه کلاس آموزشي و توجيهي اداري براي کارمندان اين وزارتخانه در اماکن تفريحي و رفاهي و مکان هايي مانند هتل و پرداخت وجوهي مانند تشويقي و جايزه به برگزار کنندگان اين کلاس ها ممنوع شده است. وي در بخشنامه خود تاکيد کرده است که امر آموزشي موضوعي نيست که نيازمند مشوقهايي مانند مصاديق مذکور باشد.

ابراز اميدواري كري براي ديدار با روحاني

تهران امروز نوشت: النهار به نقل از منابع آمريكايي نوشت: جان كري، وزير امور خارجه آمريكا اميدوار است كه در داووس با حسن روحاني ملاقات كند. اين روزنامه‌ چاپ لبنان به نقل از منابع ياد شده ادامه داد: كري كه بعد از حضور در مراسم افتتاحيه كنفرانس ژنو 2 در مونترو سوئيس براي شركت در نشست مجمع جهاني اقتصاد به شهر داووس خواهد رفت اميدوار است كه در آنجا با حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران ملاقات كند و با او درخصوص مسئله سوريه، برنامه‌ هسته‌‌اي ايران و ساير مسائل گفت‌وگو كند.

نشست انتخاباتي اصلاح‌طلبان در دارآباد

روزنامه تهران امروز نوشت: هفته گذشته جلسه‌اي با حضور برخي از وزيران دولت خاتمي و برخي مسئولين فعلي از جمله توفيقي مشاور وزير علوم و وزير نفت با حضور محمد خاتمي در سالن اجتماعات رايزن در منطقه دارآباد تهران برگزار شد. در اين جلسه حدود 40 نفر حضور داشتند و در پايان خاتمي با حاضران عكس يادگاري گرفت.خاتمي در اين جلسه در مورد عملكرد دولت گفته است: اصلا اين دولت بدبخت، با اين همه گرفتاري كه به سرش ريخته و خرابكاري‌هايي كه شده چه معجزه‌اي مي‌تواند بكند!حاضران در اين جلسه بعد از اتمام مراسم به منزل قائم‌مقام حزب اعتماد ملي رفتند تا درباره آنچه كه گفته مي‌شد انتخابات آينده مجلس است، به بحث و تبادل نظر بپردازند.

آخرين وضعيت دانشگاه احمدي‌نژاد

تهران امروز نوشت:
يك مقام مسئول اعلام كرد: شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي درحال بررسي و تصميم‌گيري درخصوص پرونده دانشگاه احمدي‌نژاد است و نتيجه آن به زودي اعلام خواهد شد.


 سايت علي مطهري رفع فيلتر شد

آرمان روابط عمومی نوشت: شنیده شد که سايت شخصي دكتر علي مطهري، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي كه پس از نطق 8 دی فيلتر شده بود، پس از حدود سه هفته رفع فيلتر شد. انصاف‌ نيوز نوشت؛ اين سايت فرداي نطق مطهري فيلتر شده بود اما هم‌اكنون در دسترس است. نطق‌ها و مصاحبه‌هاي مطهري تنها مطالبي است كه در اين سايت شخصي منتشر مي‌شود.
 
مهدي خزعلي به دادسرا نرفت

آرمان روابط عمومی نوشت: شنیده شد که مصطفي ترك همداني وكيل مدافع خزعلي گفت: ديروز (دوشنبه) به دادسرا مراجعه كردم كه بازپرس اعلام كرد حضور متهم الزامي است و بايد در دادسرا حاضر شود. ترك همداني اضافه كرد: در اين مراجعه، احضاريه جديدي با شكايت دادستاني تهران ابلاغ شد كه در اين احضاريه نيز عنوان اتهامي موكلم فعاليت تبليغي عليه نظام قيد شده است. خزعلي هفته گذشته از اعلام جرم دادستاني تهران و احضارش به شعبه 12 دادسراي فرهنگ و رسانه خبر داده بود.
 
۳ گزينه براي استانداري خراسان‌رضوي

به گزارش روزنامه آرمان روابط عمومی، شنیده شد که وزير كشور از بررسي ۳ گزينه براي انتخاب استاندار خراسان‌رضوي خبر داد و گفت: اميدوارم شايسته‌ترين فرد براي اين استان انتخاب شود. تسنيم نوشت؛ عبدالرضا رحماني‌فضلي درباره آخرين وضعيت انتخاب استاندار خراسان رضوی و مشخص شدن گزينه نهايي استاندار اين استان افزود: فعلا در حال بررسي گزينه نهايي هستيم و فعلا روي گزينه خاصي تمركز نشده است. وي در پاسخ به اين سوال كه چند گزينه روي ميز وزارت كشور براي انتخاب استاندار خراسان‌رضوي قرار دارد؟ اظهار داشت: 3 گزينه براي استانداري مطرح است و اميدوارم شايسته‌ترين فرد براي اين استان انتخاب شود. وزير كشور در اين باره كه آيا استاندار فعلي هم جزو گزينه‌هاست؟ گفت: بله، وي هم جزو گزينه‌هاست. پيش‌تر وزير كشور در جريان سفر استاني دولت يازدهم به خوزستان از انتخاب استاندار خراسان‌رضوي در هفته جاري خبر داده بود.


انصاری:منتقدان دولت با صهیونیست‌ها همگام هستند!

به گزارش وطن امروز، مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در اظهاراتی جالب‌توجه منتقدان دولت در عرصه سیاست خارجی را همسو با رسانه‌های صهیونیستی توصیف کرده و این نکته را یک ملاک و معیار برای غلط بودن انتقادات عنوان کرده و گفته است: «از کسانی که دانسته یا ندانسته، همگام با رسانه‌های صهیونیستی از تلاش پرثمر دولت و اقداماتی که برای رفع مشکل تحریم توسط دولت انجام می‌شود، ابراز نگرانی می‌کنند و درباره تضعیف تیم مذاکره‌کننده مشغول به کارشکنی هستند و اگر زورشان برسد، چوب لای چرخ دولت می‌گذارند، می‌پرسم آیا این با آموزه‌های امام و رهبری و پیامبر اکرم(ص) سازگار است؟»

این اظهارات بسیار جالب‌توجه در حالی از سوی آقای انصاری بیان شده است که منطق اصلی منتقدان توافقنامه ژنو، کاملا در مقابل ادعاهای رسانه‌های صهیونیستی است و طی روزهای اخیر بسیاری از دشمنان از این توافقنامه ابراز رضایت کرده و هفته گذشته جان کری وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: این نخستین بار طی یک دهه گذشته است که برنامه اتمی جمهوری اسلامی موقتا بازمی‌ایستد و حتی به عقب بازمی‌گردد. اما می‌توان به اظهارات آقای انصاری از منظر دیگری نیز نگاه کرد؛ چنانکه نکته جالب‌توجه در این میان سابقه گفتاری و رفتاری شخص آقای انصاری طی سال‌های گذشته است که با اتخاذ مواضع دشمن‌شادکن، نه‌تنها منجر به ذوق‌زدگی رسانه‌های بیگانه شده بلکه با تهیه خوراک خبری برای آنها، با وارد کردن اتهامات بی‌اساس به نظام جمهوری اسلامی مطالبی را بیان کرده است که بازخوانی آن در شرایط کنونی خالی از لطف نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • آشنا ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    آقای انصاری نگفتند منتقدان دولتهای گذشته خصوصا دولت 9 و 10 با چه کسانی همگام هستند ؟!!!!
  • ایرانی ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    زمانی که صهیونیست ها و امریکاییها و انگلیسی ها در سال 88 علیه اسلام و قران و انقلاب و اما م خمینی با فتنه گران داخلی هم صدا بودند مشکلی نبود ولی انتقاد از یک توافق سیاسی همگام با صهیونیست است !
  • ایرونی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    اون از اظهار نظر جناب ترکان اینم از آقای انصاری! واقعا معنای اعتدال وانتقادپذیری رو شیرفهم شدم.
  • رنجدیده ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    امروز با خبر توقف اقدامات نطنز و فردو و مهر و موم کردن توسط کارشناسان آژانس دل میلیونها ایرانی شکست خوشا بحال شهیدان هسته ای که نیستند تا این عقب نشینی را نبینند
  • مجید ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    معلومه انان با معصومین همراه بودن!!!
  • مجید ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    جالبه! 4 سال پیش شخص اقای انصاری که عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز بودن با تعدادی دیگر هم صدا با غرب و اسرائیلی ها به نظام اسلامی انگ دروغ گویی و تقلب زدند ولی الان...
  • محمدی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    دشمن شاد کن مرتبط با بیت امام(ره) که بهترین ذخایر انقلاب را از حمایت حزب الله محروم کرده ، هم نوا با کیست.
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    انصاری:منتقدان دولت با صهیونیست‌ها همگام هستند! در گفتار: اعتدالی در عمل: افراطی
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    جناب انصاری اتفاقا همراهان صهیونیستها کسانی اند که در فتنه 88 مقامات صهیونیست آنها را دوست وسرمایه خود در ایران معرفی کرد نه منتقدان دولت فعلی !
  • میترا1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    چرا دیگه اونا ملت خداجو ! بودند !!!!! خخخخخخخ
  • ازاده ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    0 0
    یه حرفی زده بیخیال
  • نشناس ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    0 0
    برادران انصاری .... هستند. درفتنه 88 وابستگی خودرانشان دادند.
  • امیرعلی ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    0 0
    جالبه منتقدان دولت همگام با صهیونیت ها هستن!!! اون وقت امضا کننده های ژنو همگام با کیان؟
  • ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    0 0
    هردم از این باغ بری می رسد این ها همشان .... و خود برتر بینی دارند- آقای انصاری شما ها باری صهیونیستها چه ضرری دارید حتما شعارهایتان در فتنه 88 یادتان رفته حتما تاییدیه خودتان از استکبار را نفی می کنید
  • عبدالله گلچمنی ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    0 0
    از وزیر علوم می خواهیم که فردی غیر فتنه گر وبومی برای ریاست دانشگاه لرستان انتخاب کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس