کد خبر 1557191
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
تاکید انصارالله یمن بر حمایت تمام قد از غزه

انصارالله یمن به تحرکات آمریکا در تشکیل ائتلاف در دریای سرخ واکنش نشان داد و دوباره به طور تمام قد از غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش مشرق، یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله یمن در توییتی به زبان عبری بر تداوم اقدامات علیه رژیم صهیونیستی در همسویی با مردم و مقاومت غزه تاکید کرد.

«حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به زبان عبری رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن به ویژه آمریکا را تهدید کرد: با یاری خداوند متعال، هیچ قدرتی در روی زمین نخواهد توانست که ما را از یاری ساکنان غزه در برابر تعدی رژیم صهیونیستی، بازدارد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن هم در توییتی ضمن امن دانستن آبراههای دریای سرخ و دریای عدن برای عبور همه کشتی ها غیر از کشتی های رژیم صهیونیستی و کشتی هایی که عازم بنادر رژیم صهیونیستی هستند، تاکید کرد: هراس افکنی آمریکا درباره آبراهها، تبلیغات مغرضانه و غیرواقعی است که به دنبال تشکیل دیوار بین المللی حمایت از رژیم صهیونیستی در دریا پس از سقوط دیوار بتنی در برابر طوفان الاقصی است.

پیش از این نیز «محمد البخیتی» در گفت وگو با الجزیره به تشکیل ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ واکنش نشان داده و گفته بود که یمن با ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ مقابله خواهد کرد. آمریکایی‌ها پیشنهاد عدم مانع تراشی در روند تلاش‌های دست یابی به صلح در یمن در برابر توقف عملیات نظامی در دریای سرخ را دادند که ما به شکل قاطع آن را رد کردیم. ما تهدیدات را مورد مخالفت قرار دادیم. تماس های غیرمستقیم با کشورها از جمله آمریکا برای توقف عملیات ما در دریای سرخ وجود دارد.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا بامداد امروز مدعی شد که یک ائتلاف چندملیتی برای مقابله با عملیات‌ ارتش یمن در دریای سرخ تشکیل شده است.

وی که در منطقه خاورمیانه حضور دارد، در خصوص کشورهای عضو این ائتلاف خودخوانده افزود که این ائتلاف علاوه بر آمریکا، شامل انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، نروژ، هلند، کانادا، بحرین و سیشل است.

وی همچنین گفت که کشورهای شرکت کننده در این ائتلاف اقدام به گشت‌زنی مشترک در جنوب دریای سرخ و خلیج عدن می‌کنند.

آستین بدون اشاره به حمایت های بدون وقفه واشنگتن در کشتار مردم نوار غزه و ویرانی این منطقه توسط رژیم صهیونیستی مدعی شد: تشدید تنش انصارالله یمن جریان آزاد تجارت را تهدید و قانون بین‌الملل را نقض می‌کند.

پیش از این تارنمای آمریکایی «سمافور» در گزارشی مدعی شده بود که واشنگتن در پاسخ به افزایش حملات به کشتی‌های رژیم صهیونیستی و یا کشتی هایی که برای این رژیم حامل کالا در دریای سرخ می باشند، در حال بررسی حمله مستقیم به حوثی‌های (انصارالله) یمن است.

نیروی دریایی و انصارالله یمن تاکنون چندین بار اعلام کرده اند که اگر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه پایان نیابد و محاصره این منطقه از سوی این رژیم لغو نشود، کشتی های رژیم صهیونیستی و یا کشتی هایی که برای این رژیم کالا در دریای سرخ حمل می کنند هدف قرار خواهند گرفت، که به وعده خود عمل کرده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    آمریکا واسرائیل به جنگ غزه پایان بدهند محاصره را بردارند تا انصارالله هم اجازه عبور به کشتی های اسرائیلی بدهد چیزی که عوض دارد گلله ندارد
  • ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    عملا غزه به اشغال اسرائیل در آمده و غزه رایهود غاصب تصاحب کردو حماس از بین رفته ورهبران حماس هم متواری شدند و فرار کردند. برعکس پیش گویی های متوهمانه و راحت طلبانه ، اسرائیل یاغی نه تنها از بین نرفت بلکه توسعه هم پیدا کرد. با در خانه نشستند وتوهم زدن اسرائیل هیچ وقت از بین نمی رود. نابودی اسرائیل نیاز به جهاد دول اسلامی دارد .
  • ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    والله غیرت و شجاعت در برابر انصارالله کم آورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس