در ازای هر روز اسارت یک اسراییلی در غزه، یک اسیر فلسطینی باید اعدام شود

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: ما باید برای هر روزی که اسرایمان در غزه نگه داشته می شوند، یکی از اسرای فلسطینی را اعدام کنیم.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» رهبر حزب افراطی «عوتسما یهودیت» در نشستی با اعضای این حزب، این میزان از قحطی و جنایت در غزه را کافی ندانست و خواستار جلوگیری از ورود کمترین مقدار غذا، سوخت و دارو به این باریکه شد.

وی گفت: شاهد انتشار روزانه اسامی کشته های نظامیان خود در غزه هستیم و در مقابل، نمی توانیم آزادانه قانون اعدام تروریست ها را برای ایجاد یک موازنه ساده به اجرا بگذاریم. ما باید برای هر روزی که اسرایمان در غزه نگه داشته می شوند، یکی از اسرای نخبه (نیروهای ویژه حماس) را اعدام کنیم.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار پرداخت نشدن بودجه تشکیلات خودگردان فلسطین شد و افزود: اگر می خواهید آنها (مقاومت فلسطین) را شکست دهید، باید جلوی انتقال پول به هر مقامی را بگیرید، اعم از اینکه وی فردی از تشکیلات خودگردان یا سازمانی مشابه یا حتی یک مقام آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) باشد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حالی خواستار قطع کامل ورود سوخت به غزه شده که نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل درباره انتشار بیماری های واگیر در غزه، به خاطر نبود سوخت کافی برای ادامه حیات نظام بهداشتی و فاضلاب این باریکه هشدار داده اند.

حتی بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی درباره انتقال بیماری های واگیر از غزه به سرزمین های اشغالی هشدار داده و خواستار جلوگیری از فروپاشی کامل نظامی بهداشتی و فاضلاب این باریکه شده اند.

رژیم صهیونیستی که به خاطر جنایاتش در غزه تحت فشار افکار عمومی جهانی است، حتی از طرف متحدان اروپایی و آمریکایی خود نیز برای صدور مجوز انتقال سوخت، غذا و دارو تحت فشار است، زیرا سازمان بهداشت جهانی هشدار داده که در صورت کنترل نشدن اوضاع در این منطقه، تعداد کشته های ناشی از بیماری بسیار بیشتر از کشته های جنگ خواهد بود.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و تاکنون صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    1 1
    این یارو دیوانه اس
    • ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      1 1
      همشون مثل همند
  • ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    1 0
    باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس