انصارالله یمن : برای ازسرگیری حملات به سرزمین‌های اشغالی آمادگی کامل داریم

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که ائتلاف دریایی آمریکا در دریای سرخ، صرفا برای حمایت از رژیم صهیونیستی و کشتیهای اسرائیلی است.

به گزارش مشرق، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که ائتلاف دریایی آمریکا در دریای سرخ، صرفا برای حمایت از رژیم صهیونیستی و کشتیهای اسرائیلی است.

انصارالله با اشاره به اینکه این ائتلاف، بخش جدایی‌ناپذیر تجاوز به ملت فلسطین است، گفت: این ائتلاف با حقوق بین‌الملل در تناقض است و در حمایت از کشتیرانی نیست، بلکه در پی نظامی کردن دریای سرخ به سود اسرائیل است.

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

شبکه خبری المسیره به نقل از این جنبش یمنی گزارش داد، هدف ائتلاف آمریکا، تشویق رژیم صهیونیستی است تا به جنایات وحشیانه خود علیه ملت فلسطین ادامه دهد.

انصارالله جلوگیری از تردد کشتیهای اسرائیلی را یک وظیفه انسانی و اخلاقی دانست و تصریح کرد: شکست محاصره غزه، نقشی است که باید سازمان ملل و سازمانهایی ایفا کنند که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

این جنبش یمنی با اشاره به اینکه موضع مردم این کشور در حمایت از ملت فلسطین ثابت است، خاطر نشان کرد: از ملتهای منطقه و جهان انتظار داریم که از برادران ما در غزه حمایت کنند.

نیروهای مسلح یمن روز گذشته یک عملیات نظامی مهم علیه دو کشتی انجام دادند که با رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده‌اند. کشتی نخست، «سوان آتلانتیک» نام دارد که حامل نفت بوده و کشتی دوم هم با نام «ام اس سی کلارا» حامل کانتینر بوده است.

صنعا در بیانیه‌ای، با اشاره به اینکه خدمه این دو کشتی هیچ توجهی به هشدارهای نیروی دریایی یمن نداشتند، گفت: نیروهای مسلح بار دیگر به همه کشتیهایی که عازم بنادر در سراسر جهان است، اطمینان می‌دهد که هیچ آسیبی متوجه آنها نخواهد بود به جز کشتیهای عازم بندرهای اسرائیل».

صنعا در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح همچنان اجازه نخواهند داد کشتیها عازم بنادر اسرائیلی باشند و در دریای عرب و دریای سرخ تردد داشته باشند؛ مگر اینکه حامل دارو و غذا برای مردم نوار غزه باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    2 1
    والله غیرت و شجاعت در برابر انصارالله کم آورده
  • ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    1 1
    والله غیرت و شجاعت در برابر انصارالله کم آورده
  • ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    4 2
    باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند
  • احسان ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 1
    مرد فقط یمن زنده باشید الله نگهدارتان
  • حمیدی ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 1
    انصارالله یمن حرف حق رامیزند بانظر آنها موافق هستیم
  • مهدی ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    نابودی امربکا به دست یمن انجام خواهد شد ان روز تمام فدرت های منطقه انگشت بر دهان خواهند ماند.انهای که از راه حق دور شدن وبه قدرتهای کذب روی اوردن.خداوند قدرت خود را در وجود یمن به جهانیان نشان خواهد داد
  • مهدی ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    امریکا با حمله به یمن دکمه نابودی خود را زده است
  • مهدی ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 1
    یمن با تکیه بر وعده های الهی و ایمان واعتقاد دینی .شما و اسراییل رو نابود خواهد کرد.برو از عربستان سوال کن اون تجربش رو داره ای احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس