کد خبر 1548157
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
1

کارگزارانی‌ها در جلسات شورای مرکزی خود انتخابات ۱۴۰۴ را انتخاباتی مهم توصیف کرده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- حزب کارگزاران سازندگی راهبرد انتخاباتی خود را در شورای مرکزی اش تصویب و به اطلاع جبهه اصلاحات ایران رسانده است.

گفته می‌شود کارگزارانی‌ها در جلسات شورای مرکزی خود انتخابات ۱۴۰۴ را انتخاباتی مهم توصیف کرده و لزوم کنشگری جدی و اثرگذاری در آن را عدم تحریم آن از سوی اصلاح طلبان ارزیابی کرده و معتقدند در صورت عدم مشارکت در انتخابات مجلس دیدگاه حاکمیت نسبت به جریان اصلاحات متفاوت تر شده و زمینه کنشگری این جریان در انتخابات ۱۴۰۴ کاهش خواهد یافت.

کارگزارانی‌ها در همین راستا ضمن تاکید بر مشارکت در انتخابات تصریح کرده اند که باید سایر اصلاح طلبان را متقاعد کرد افرادی که احتمالاً حوزه‌هایی تایید صلاحیت می‌شوند و صلاحیت‌شان مورد تایید اصلاح‌طلبان است را مورد توجه قرار دهیم و در آن حوزه‌ها در انتخابات مشارکت کنیم، از نگاه این حزب اصلاح‌طلب این مشارکت مشروط خواهد بود و باید منتظر نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها ماند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 3
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس