کد خبر 1557530
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
مرعشی: هیچ امکانی برای همکاری اصلاح طلبان با لاریجانی وجود ندارد

دبیرکل کارگزاران: توسعه هدفی نیست که یک حزب به تنهایی بتواند عهده‌دار آن باشد و باید یک خواسته و هدف ملی بشود و همه این را به ‌عنوان یک مطالبه ملی دنبال کنند.

سرویس سیاست مشرق- در آستانه گرم شدن بازار انتخابات، کارگزارانی‌ها تاکید دارند که باید از ظرفیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ بیشترین بهره را برد و با تمرکز بر تلاش برای «بهبود شرایط»، نیروهای سیاسی اصلاح طلب شعار «توسعه» را به مطالبه و خواست ملی تبدیل کنند.

در این رابطه حسین مرعشی دبیرکل حزب سازندگی تاکید می کند، توسعه هدفی نیست که یک حزب به تنهایی بتواند عهده‌دار آن باشد و باید یک خواسته و هدف ملی بشود و همه این را به ‌عنوان یک مطالبه ملی دنبال کنند. تاکید می‌کند: «ما می‌خواهیم ضرورت و اولویت توسعه را به جامعه ایران منتقل کنیم تا این موضوع یک خواست ملی باشد.

مرعشی همچنین با تاکید بر تلاش برای رسیدن به تفاهم حداکثری به انتقاد از روش و شیوه افرادی در جریان اصلاحات همچون میرحسین موسوی و تاج زاده برای معطل نگاه داشتن نیروها برای رسیدن به بهبود شرایط، «خواسته های حداکثری» را یکی از موانع رسیدن به تفاهم ملی ارزیابی کرده و تاکید می کند، خیلی از دوستان اصلاح‌طلب مانند موسوی تاج‌زاده نظرشان به این سمت تمایل پیدا کرد که دیگر کار مهمی نمی‌توان انجام داد.

خب سوال این است که آیا می‌توانید قانون را تغییر دهید؟ خب اگر می‌توانستید تا حال تغییر داده بودید! پس نمی‌توانید، حال چون نمی‌توانید این را نیز نمی‌پذیرید که کشور با این قانون اساسی جلو برود، درحالی که باید روزبه‌روز کشور ضعیف‌تر شود؟ یا اینکه طرحی را مطرح کنیم که اگر خواسته شما اجرایی نیست حداقل رفاه مردم و خواست آنها تامین شود.

به باور مرعشی، اگر نمی‌توانیم سیاست داخلی را تغییر اساسی دهیم حداقل اقتصاد کشور را بهبود ببخشیم. من در تلاشم که برای انتخابات سال ۱۴۰۴ تفاهمی بر مبنای حداقل‌ها طراحی کنیم و به سمتی برویم که با یک انتخابات سازنده، دوباره نشاط سیاسی به جامعه برگردد و تمام رنجیدگی‌هایی که مردم احساس می‌کنند که من خود هم جزیی از مردم هستم و آنها را درک می‌کنم، مرتفع شود و کشور به سمت بهبود حرکت کند. حق مردم این فشارها و رنج‌ها نیست.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در ادامه با تاکید بر حاکم شدن فن سالاری نیز تصریح می کند، تا زمانی که سیستم‌های اداری تقنینی و اجرایی باشد و تا زمانی که پست‌های سیاسی از پست‌های فنی تفکیک نشود، اوضاع ایران همین است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    3 0
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند از همین جا میشه شروع کرد
    • بختیاری ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      4 0
      لعنت خدا بر دروغگویان و خائنین مخصوصا منافقین تا حدی لو نرفته . دیر یا زود شما هم رسوا میشی ، لعنت به علیا حضرت ملکه گور به گور شده
  • ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    7 0
    دکان جدید باز کرده اند همه فتنه زیر سر شوهر خواهر ایشان بود. ایشان و حزبشان هم هم آتش بیار معرکه دم انتخابات شد و سیاه بازی راه افتاد.
  • ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    8 1
    از روز نامبارک دوم خرداد سال ۱۳۷۶ تا امروز انتخابات ها و سرنوشت چهار و هشت سال ده ها میلیون انسان غیر سیاسی با نیازهای مختلف، برای غرب گرایان یک بازی سیاسی و جناحی و عمل و عکس العمل شده است و زباله ها و ضایعات و زشتی های غرب جای فرهنگ بومی و ملی ایرانی و اسلامی را گرفته است
  • ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    8 0
    برای شورای نگهبان وقوه قضاییه متاسفیم که حسن روحانی که موسیقی هایده را درحال ماهیگیری درسد تلو گوش می کند و با دختران بدون حجاب عکس می گیرد کشوررا ازابعاد اقتصادی وسیاسی وفرهنگی به این جا کشاند واینهمه خسارت به کشورزد وهمچنین انصارش که ضربه های زیادی به ملت زدند تایید شده است!!!
  • ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    7 0
    سرطان اصلاحات
  • محمدایوب ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    8 0
    ببین چی شده مرده شور به گریه افتاده اونا چی هستن که برادر عفت فتنه هم به صدا درامده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس